Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13239 13240 13241 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MissLollo
Elev

Avatar


Så för några år sedan tittade jag på en tv serie som heter H2O just add water och nu finns det tydligen en spin-off serie (sorts fortsättning) är det någo nsom vet var man kan se den förutom på netflix?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

29 jul, 2013 16:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
VA... det står att Molly Evans är borttagen!??
Men det kan hon inte vara!
Igår stod det att LauraTree hade tagit bort sig men senare när jag kollade fanns hon kvar, som tur var!


Usch, jag gillar verkligen inte denna bugg! ♥♥♥♥

29 jul, 2013 17:00

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
VA... det står att Molly Evans är borttagen!??
Men det kan hon inte vara!
Igår stod det att LauraTree hade tagit bort sig men senare när jag kollade fanns hon kvar, som tur var!


Usch, jag gillar verkligen inte denna bugg! ♥♥♥♥

inte jag heller, man blir helt "NEEEEEEJ det får inte va sant"!!

29 jul, 2013 17:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
VA... det står att Molly Evans är borttagen!??
Men det kan hon inte vara!
Igår stod det att LauraTree hade tagit bort sig men senare när jag kollade fanns hon kvar, som tur var!


Usch, jag gillar verkligen inte denna bugg! ♥♥♥♥

inte jag heller, man blir helt "NEEEEEEJ det får inte va sant"!!


Precis!!♥♥♥

29 jul, 2013 17:07

Caius
Elev

Avatar


Hejsan. Jag kan knappt gå efter fyra dagar i 11,5 cm höga klackskor. Hur mår ni?

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

29 jul, 2013 17:15

Tvilling
Elev

Avatar


29 jul, 2013 17:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Helt plötsligt ska vi visst skaffa hundvalp?

29 jul, 2013 18:36

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Ska se på The Perks of Being a Wallflower igen

29 jul, 2013 19:22

Hedwig96
Elev

Avatar


ensam hemma jag och brorsan, o han sitter i sitt rum och skrattar för sig själv!?

29 jul, 2013 20:08

EmahS
Elev

Avatar


Hahah. Idag när jag nämnde att jag gillade 1D på jobbet kom äntligen frågan jag vill svara på. "Är inte de gay?" "Jo!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

29 jul, 2013 20:15

1 2 3 ... 13239 13240 13241 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.