Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det här var ju kul. Hann var i skolan hela två dagar och bara en lektion på onsdagen innan jag hamnade på akuten igen. Orkar inte med skiten. Orkar inte.
Jag vet att ingen bryr sig. Spoiler: Tryck här för att visa! 13 mar, 2014 14:30 |
|
Elma00
Elev |
13 mar, 2014 18:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Röker du? Jag har för mig att du bara är 13-14 år. Okej, ursäkta mig, jag borde inte lägga mig i vad du gör men jag är bara så emot rökning som man bara kan bli, men värst av allt är folk under 18 som röker.
13 mar, 2014 19:22 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
MEN VA ÄR DU KÄR I MIG NEJ ELLER JO ELLER VA VÄNTA VAAAA ELLER WHUT ELLER JAHA ELLER vaaa OK HJÄLP PUSS KRAM HEJDå
13 mar, 2014 19:27 |
|
Chaemy
Elev |
13 mar, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
Stress, stressigt, stressande stressjäkel. :3 Denna vecka har jag stressat loss så att säga, försökt ligga i topp på jobbet för att komma ikapp, tagit sex stycken sprutor och säckat ihop så fort jag klivit innanför dörren för att jag är så trött. Helgen känns inte som ledighet längre, mer som rehab typ. 13 mar, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Stress, stressigt, stressande stressjäkel. :3 Denna vecka har jag stressat loss så att säga, försökt ligga i topp på jobbet för att komma ikapp, tagit sex stycken sprutor och säckat ihop så fort jag klivit innanför dörren för att jag är så trött. Helgen känns inte som ledighet längre, mer som rehab typ. Men oj, vad är grejen med alla sprutor? 13 mar, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Stress, stressigt, stressande stressjäkel. :3 Denna vecka har jag stressat loss så att säga, försökt ligga i topp på jobbet för att komma ikapp, tagit sex stycken sprutor och säckat ihop så fort jag klivit innanför dörren för att jag är så trött. Helgen känns inte som ledighet längre, mer som rehab typ. Men oj, vad är grejen med alla sprutor? Dragit ut tand + tagit bort leverfläckar så inget allvarligt. Men längtar inte efter att gå tillbaka till tandläkaren om man säger så. 13 mar, 2014 22:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Fellrendión den bittra sanningen är ju att de flesta börjar röka före de är 18. För att vara coola eller tuffa. Eller någon kompis som tycker man är feg om man inte provar osv.
Det är mycket färre som redan fyllt 18 och börjar röka 13 mar, 2014 22:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Fellrendión den bittra sanningen är ju att de flesta börjar röka före de är 18. För att vara coola eller tuffa. Eller någon kompis som tycker man är feg om man inte provar osv. Det är mycket färre som redan fyllt 18 och börjar röka Ja, det är synd att det tyvärr är så. Men jag själv skulle qldrig börja röka i alla fall. Det hade varit bättre om de bara slutade tillverka cigaretter. Det skadar den som röker jättemycket och de i närheten. Tyvärr så tänker många mer på pengar än på människors säkerhet.
13 mar, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen