@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
trött
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 29 jul, 2013 08:19 |
|
Ginny00
Elev |
ska åka till Göteborg och vi ska helst åka 09..
29 jul, 2013 08:22 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Ginny00: aa ska åka till Göteborg och vi ska helst åka 09.. 29 jul, 2013 08:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag älskar att jag sitter i en bil och sover mer eller hela dagarna, får 120 kr i timmen för det. Välkommen till mitt sommarjobb xD
![]()
29 jul, 2013 09:24 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag älskar att jag sitter i en bil och sover mer eller hela dagarna, får 120 kr i timmen för det. Välkommen till mitt sommarjobb xD Haha vad har du för jobb? XD 29 jul, 2013 09:33 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är ledsen.
without something there is no nothing 29 jul, 2013 09:59 |
|
DarkBells
Elev |
varför?
råkade komma in på den gamla tråden som handlade om mugglisträffen sthlm i julas förra året. omg gamla minnen ♥ HannaPanna Nymfadora Tonks
29 jul, 2013 10:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-29 kl. 10:02
|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av DarkBells: varför? råkade komma in på den gamla tråden som handlade om mugglisträffen sthlm i julas förra året. omg gamla minnen ♥ Det är massa drama kring mitt favoritpojkband och fandomen har just hämtat sig från drama och nu kommer det igen och jag är jättearg och ledsen för dramat är jättedumt och folk vill bara såra mina älsklingar och det gör mig arg. without something there is no nothing 29 jul, 2013 10:02 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Li: aha oj Skrivet av DarkBells: varför? råkade komma in på den gamla tråden som handlade om mugglisträffen sthlm i julas förra året. omg gamla minnen ♥ Det är massa drama kring mitt favoritpojkband och fandomen har just hämtat sig från drama och nu kommer det igen och jag är jättearg och ledsen för dramat är jättedumt och folk vill bara såra mina älsklingar och det gör mig arg.
29 jul, 2013 10:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Li: aha oj Skrivet av DarkBells: varför? råkade komma in på den gamla tråden som handlade om mugglisträffen sthlm i julas förra året. omg gamla minnen ♥ Det är massa drama kring mitt favoritpojkband och fandomen har just hämtat sig från drama och nu kommer det igen och jag är jättearg och ledsen för dramat är jättedumt och folk vill bara såra mina älsklingar och det gör mig arg. Union J without something there is no nothing 29 jul, 2013 10:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen