Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13230 13231 13232 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Balder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Balder:
Jag vet inte om man ska kalla det för en bugg eller ett lite mindre fel men nästan alla å,
ä och ö:n som står skrivna på medlemmars profiler har ersatts av antingen ett frågetecken eller en sådan; �... Tycker ni att jag ska meddela någon?

Har också upptäckt det!


Då är vi två

28 jul, 2013 20:15

Obliviate_
Elev

Avatar


har lite ångest inför imorgon. herp

28 jul, 2013 20:17

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
har lite ångest inför imorgon. herp
vad händer då?

28 jul, 2013 20:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Obliviate_:
har lite ångest inför imorgon. herp
vad händer då?


Inget, just same old same old x)

Nä, jobbar la som vanligt. Mest att jag jobbar hela veckan i sträck o fre-lör-sön kör jag 07-21 pass alla tre dagarna.

Lite jobbigt, myes. Speciellt då jag inte kommer ha tid o sova mer än sex timmar per natt

28 jul, 2013 20:22

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Obliviate_:
har lite ångest inför imorgon. herp
vad händer då?


Inget, just same old same old x)

Nä, jobbar la som vanligt. Mest att jag jobbar hela veckan i sträck o fre-lör-sön kör jag 07-21 pass alla tre dagarna.

Lite jobbigt, myes. Speciellt då jag inte kommer ha tid o sova mer än sex timmar per natt

Oj, stackarn ♥

28 jul, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Balder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Balder:
Jag vet inte om man ska kalla det för en bugg eller ett lite mindre fel men nästan alla å,
ä och ö:n som står skrivna på medlemmars profiler har ersatts av antingen ett frågetecken eller en sådan; �... Tycker ni att jag ska meddela någon?

Har också upptäckt det!


Då är vi två

Haha ja

28 jul, 2013 20:27

Godrica
Elev

Avatar


Det är fett skumt, alla typ å, ä, ö ersätts av frågetecken eller en ruta. Någon mer än jag som upptäckt de?

28 jul, 2013 20:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Det är fett skumt, alla typ å, ä, ö ersätts av frågetecken eller en ruta. Någon mer än jag som upptäckt de?

Jag och Balder

28 jul, 2013 20:48

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Det är fett skumt, alla typ å, ä, ö ersätts av frågetecken eller en ruta. Någon mer än jag som upptäckt de?

Jag och Balder
aha såg det nu ^^

28 jul, 2013 20:49

Hedwig96
Elev

Avatar


Ojoj nu e jag tillbaka efter 2 veckor, 37 nya bevakade inlägg och 144 missade sidor från intresseklubben! pust årkar nog inte gå igenom alla!

28 jul, 2013 20:55

1 2 3 ... 13230 13231 13232 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.