@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
28 jul, 2013 17:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 jul, 2013 17:24 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Någon som spelar fotboll och ska vara med i trekanten cup? Om någon ska det så skulle vi kunna träffas på discot där på lördags kvällen!
<3 It's a metaphor <3
28 jul, 2013 17:31 |
|
IamAK
Elev |
nån som kan tipsa om en bra fanfic?
28 jul, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
28 jul, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
Har gjort världens bästa fynd på loppis idag.
En kökssoffa (som jag ska pimpa och göra fin) = 100 spänn En matta att ha i mitt lilla bibliotek = 75 spänn En sjukt vacker Lucien Piccard-låda (Lucien Piccard var klockmakare) = 20 spänn Och en superfin Coca Cola-plåtburk från 20-talet = 40 spänn. Jag älskar loppisar! ..Och nu ska jag skissa på loggan till Vilerïa, och efter det ska jag fixa tävlingen där man kan vinna en fjäderpenna. Sweet sunday. 28 jul, 2013 17:57 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Känner mig stressad av att inte göra någonting och bara sitta vid datorn när det är hyfsat varmt ute..
<3 It's a metaphor <3
28 jul, 2013 18:01 |
|
Balder
Elev |
Jag vet inte om man ska kalla det för en bugg eller ett lite mindre fel men nästan alla å,
ä och ö:n som står skrivna på medlemmars profiler har ersatts av antingen ett frågetecken eller en sådan; �... Tycker ni att jag ska meddela någon? 28 jul, 2013 20:02 |
|
Godrica
Elev |
Pannkakor, jordgubbar, kiwi, kusiner, kvällsdopp. Dagen kan väl inte bli bättre? ♥
28 jul, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Balder: Jag vet inte om man ska kalla det för en bugg eller ett lite mindre fel men nästan alla å, ä och ö:n som står skrivna på medlemmars profiler har ersatts av antingen ett frågetecken eller en sådan; �... Tycker ni att jag ska meddela någon? Har också upptäckt det! 28 jul, 2013 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen