Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen: Känsliga personer ombeds att se åt ett annat håll. Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Borttagen: Usch och fy. Vad vidrig han låter. Jag brukar inte hata, men honom hatar jag. Han är en fruktansvärd människa, det finns absolut inget positivt med honom alls. Förstår inte ens hur det är möjligt. 12 mar, 2014 20:50 |
|
Elma00
Elev |
12 mar, 2014 20:51 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea: Hatar inte heller... Men det låter som en sån där person som hatar FÖR mycket...Skrivet av Borttagen: Känsliga personer ombeds att se åt ett annat håll. Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Borttagen: Usch och fy. Vad vidrig han låter. Jag brukar inte hata, men honom hatar jag. Han är en fruktansvärd människa, det finns absolut inget positivt med honom alls. Förstår inte ens hur det är möjligt.
12 mar, 2014 20:52 |
|
Chaemy
Elev |
Jag är så jävla feg! Att jag inte ens ska kunna ta en spruta i skolan.
I tvåan: Jag tar sprutan utan problem. I trean: Jag blir lite ängslig. I fyran: Jag gråter men tar den i alla fall. I femman: Jag tvingas ta fem blodprov under året så att rädslan växer vidare. Jag skriker och gråter i tio-tjugo minuter innan sköterskan ens lyckas ta sig i närheten av min arm. Nu, i sexan: Jag fegar ur och vägrar att ta sprutan över huvudtaget. I morgon ska alla ta en spruta. Men inte jag. För jag vågar inte. Förut så kunde jag. Men jag vågar inte längre.
12 mar, 2014 21:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Det går inte att hålla ett enda samtal med någon utan att de tycker att jag är knäpp eller blir uttråkade i slutändan... varför är det så omöjligt att prata med folk... -.-
___ Chaemy: Jag med. Jag blir bara räddare och räddare. När jag tog stelkrampssprutan bölade jag, darrade och spände mig så att det gjorde ännu mer ont.
12 mar, 2014 21:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-12 kl. 21:56
|
|
yerAwizardThea
Elev |
12 mar, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag är så jävla feg! Att jag inte ens ska kunna ta en spruta i skolan. I tvåan: Jag tar sprutan utan problem. I trean: Jag blir lite ängslig. I fyran: Jag gråter men tar den i alla fall. I femman: Jag tvingas ta fem blodprov under året så att rädslan växer vidare. Jag skriker och gråter i tio-tjugo minuter innan sköterskan ens lyckas ta sig i närheten av min arm. Nu, i sexan: Jag fegar ur och vägrar att ta sprutan över huvudtaget. I morgon ska alla ta en spruta. Men inte jag. För jag vågar inte. Förut så kunde jag. Men jag vågar inte längre. Fy farao... jag tycker synd om er med nålfobi, det verkar riktigt fruktansvärt. Själv har jag alltid fått någon behaglig känsla av sprutor och blodprov. Älskar det. Jag kan inte ens tänka mig hur det är att inte klara av det. Vad är det för något ni ska ta? 12 mar, 2014 23:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Just nu blir jag sjukt trött på alla läxor vi har -.-
Jag både hatar och älskar självständigheten på universitetet! Det är sjukt irriterande att man får så mycket att själv läsa in, samtidigt som det är skönt för då kan man skippa lektionerna -.- Nej det är väl bara att hugga in igen... ![]()
13 mar, 2014 00:02 |
|
Zendaya
Elev |
Min kompis mamma vet att jag har gett min kompis cigarretter omr
13 mar, 2014 09:13 |
|
Borttagen
|
Hur gamla är ni? 13 mar, 2014 13:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen