GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
9 feb, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
Jag har varit och badat. Det var extremt tråkigt...
9 feb, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har varit och badat. Det var extremt tråkigt... Tycker du? Jag ÄLSKAR att bada! Varför tycker du inte om det? 9 feb, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, jag gillar att bada, det var bara tråkigt för att min bror är en idiot som inte förstår orden "jag vill inte" och som hatar att bada...Skrivet av Borttagen: Jag har varit och badat. Det var extremt tråkigt... Tycker du? Jag ÄLSKAR att bada! Varför tycker du inte om det? 9 feb, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jo, jag gillar att bada, det var bara tråkigt för att min bror är en idiot som inte förstår orden "jag vill inte" och som hatar att bada... Skrivet av Borttagen: Jag har varit och badat. Det var extremt tråkigt... Tycker du? Jag ÄLSKAR att bada! Varför tycker du inte om det? Aha...... Hoppas du får det roligare nästa gång! 9 feb, 2013 17:32 |
|
missy moon
Elev |
9 feb, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Jippie!!!^^
9 feb, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Oh gosh, skulle ha stängt av för några minuter sedan... :o
Hejdå ppls, vi får ses efter mello(n) någon gång ♥ 9 feb, 2013 19:21 |
|
mican00
Elev |
9 feb, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
9 feb, 2013 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen