@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: glina2 tack du underbara människa!!!! :'D ♥ Tack så HEMSKT mycket!!!!! ♥ ♥ Varsågod!!!!!!!!!!♥ 28 jul, 2013 11:49 |
|
Godrica
Elev |
28 jul, 2013 12:12 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
hihi även om det var svårt att läsa så var det sjuuuuukt gulligt!! ♥ ***Don't tickle a sleeping dragon*** 28 jul, 2013 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja vara med! Inte på facebook, då, men om det var här på mugglis eller något :3 (har inte fb) Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! Så härligt! Jag kommer att lägga ut tävlingen både på hemsidan, här på mugglarportalen och på facebook - så man måste definitivt inte ha fb ^^ 28 jul, 2013 12:44 |
|
Borttagen
|
jag ska nu läsa sista kapitlet i boktjuven.
sedan epilogen. ni som har läst boken vet hur det känns och kan stötta mig okej. tack. okay. here we go. *öppnar boken* 28 jul, 2013 12:49 |
|
stellaa
Elev |
jag tog en kula för dig....
alltså jag längtar nästan tills skolan börjar för att då får jag gå i mina fab skor ![]() 28 jul, 2013 13:46 |
|
Verro_Luna
Elev |
Jag är hemma!
Äntligen! Igår kväll var den finaste jag sett på så himla länge! Solen sken halv tolv, det var ingen blåst, vi var ute med båten och solen sken! Helt fantastiskt!
28 jul, 2013 13:55 |
|
Siriusis
Elev |
seriöst, den bilden påminner mig om både Artemis Fowl och Jeff. :c
alltså bilden på denna videon http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xqypVotm3_8#at=56 Hai 28 jul, 2013 13:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag ska nu läsa sista kapitlet i boktjuven. sedan epilogen. ni som har läst boken vet hur det känns och kan stötta mig okej. tack. okay. here we go. *öppnar boken* önksar att jag kunde fangirla med dig, men jag har inte kommit speciellt långt i den, tycker den är seg atm så jag har lagt undan den för ett tag. har hört att det är den bästa boken min kompis läst efter the hunger games, och jag antar att den kommer komma igpng, men jag vet inte.
28 jul, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: jag ska nu läsa sista kapitlet i boktjuven. sedan epilogen. ni som har läst boken vet hur det känns och kan stötta mig okej. tack. okay. here we go. *öppnar boken* önksar att jag kunde fangirla med dig, men jag har inte kommit speciellt långt i den, tycker den är seg atm så jag har lagt undan den för ett tag. har hört att det är den bästa boken min kompis läst efter the hunger games, och jag antar att den kommer komma igpng, men jag vet inte. så var det för mig också! jag läste typ 100 sidor på en vecka först och slutade sedan läsa. jag tyckte nog om den, men det kändes segt. sen läste jag lite ibland och kom halvvägs. när jag igår plockade upp den läste jag och kunde inte sluta helt plötsligt. och nu har jag läst ut den, sitter här tårögd och ah, den är fantastisk. 28 jul, 2013 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen