@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
28 jul, 2013 10:11 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
28 jul, 2013 10:12 |
|
Ginny00
Elev |
Borde väl gå upp eftersom jag tydligen inte får frukosten serverad idag... heller xD
28 jul, 2013 10:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja vara med! Inte på facebook, då, men om det var här på mugglis eller något :3 (har inte fb)Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! 28 jul, 2013 10:34 |
|
Godrica
Elev |
Vad ska alla mugglisar göra idag?
28 jul, 2013 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Vad ska alla mugglisar göra idag? Vara med renesmee cullen 1 på första gången på exakt 2 veckor!♥ Du då? 28 jul, 2013 11:26 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: kul ♥ Vara med mina kusiner Skrivet av Godrica: Vad ska alla mugglisar göra idag? Vara med renesmee cullen 1 på första gången på exakt 2 veckor!♥ Du då? 28 jul, 2013 11:31 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥ Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D Naw♥♥♥♥♥♥^^ HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar* DUMMA GILLA KNAPP!!! ♥ OMG! Molly vakna!!! hihi Föresten... En fråga!! "Hur kan ni som hört den, ha hört den för jag har bara skickat den till personen som håller i melodifestivalen en andra chans.....? Hur har ni då hört den???? :O glina2 Godrica Molly Evans din blogg o sen förklarade jag för molly evans var den var... aha! Visste inte ens att det faktiskt var någon som läste min blogg!! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 28 jul, 2013 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: kul ♥ Vara med mina kusiner Skrivet av Godrica: Vad ska alla mugglisar göra idag? Vara med renesmee cullen 1 på första gången på exakt 2 veckor!♥ Du då? ÅÅÅ vad kul! Inez*Malfoy: du har en jättevacker röst! 28 jul, 2013 11:36 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
glina2 tack du underbara människa!!!! :'D ♥ Tack så HEMSKT mycket!!!!! ♥ ♥
***Don't tickle a sleeping dragon*** 28 jul, 2013 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen