@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Ingen kan beskriva min kära Inez*Malfoy i ord, för hon är värd alla fina ord i världen, alla snälla människors närhet, alla snälla komplimanger, alla sötsaker som är lika sockersöta som självaste dig ♥
27 jul, 2013 23:39 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Inez*Malfoy: Läser di min blogg??!!! :O :O :O ♥ ♥ ♥ *Happiness overload* Den låten ska jag använda i den där Melodifestivalen en andra chans Såklart jag gör ♥ *kramar dig* *KRAMAR STORT TILLBAKA OCH PUSSAR PÅ KINDEN* ♥ ♥ ♥ Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag fick höra den från glina2 Varför använder du den inte i min med, den är ju super!'m Jag ska också läsa din blogg, även om jag inte alltid ska kommenterar.... Tänkte att jag skulle göra en cover till din tävling Molly! Du är föör söt!! ♥ Och du behlöver absolut inte kommentera på min blogg för det är det ändå ingen annan som gör.... Skrivet av Godrica: Ingen kan beskriva min kära Inez*Malfoy i ord, för hon är värd alla fina ord i världen, alla snälla människors närhet, alla snälla komplimanger, alla sötsaker som är lika sockersöta som självaste dig ♥ Jag är forever yours Godrica!!! Du är en av de viktigaste mugglisar i hela världen! Och det är en ära att jag ens får titta på din sockersöta kaka på din profilbild!! ♥ Att jag känner dig, det är helt otroligt!! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 27 jul, 2013 23:47 |
|
Borttagen
|
Inez*Malfoy~ YAY!♥ HUR KAN DU GÖRA LÅTAR?!♥ Ska bli kul att höra
MEN JAG VIILL 27 jul, 2013 23:51 |
|
GinnyOlivia
Elev |
27 jul, 2013 23:57 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: hej hej omg jag har inte varit inne på mugglis på år och dar HEJ HEJ!! Välkommen hem! ♥ Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ YAY!♥ HUR KAN DU GÖRA LÅTAR?!♥ Ska bli kul att höra MEN JAG VIILL Tack söta du!! ♥ ***Don't tickle a sleeping dragon*** 28 jul, 2013 00:21 |
|
Borttagen
|
And I you♥♥^^
28 jul, 2013 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
She can't sing,
She can't dance, But who cares? She walks like Rihanna "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2013 01:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥ Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D Naw♥♥♥♥♥♥^^ HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar* DUMMA GILLA KNAPP!!! ♥ OMG! Molly vakna!!! hihi Föresten... En fråga!! "Hur kan ni som hört den, ha hört den för jag har bara skickat den till personen som håller i melodifestivalen en andra chans.....? Hur har ni då hört den???? :O glina2 Godrica Molly Evans din blogg o sen förklarade jag för molly evans var den var... 28 jul, 2013 09:41 |
|
DarkBells
Elev |
28 jul, 2013 09:47 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av DarkBells: uggla ♥har inget att göra mwähhä. 28 jul, 2013 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen