Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13224 13225 13226 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Godrica
Elev

Avatar


Ingen kan beskriva min kära Inez*Malfoy i ord, för hon är värd alla fina ord i världen, alla snälla människors närhet, alla snälla komplimanger, alla sötsaker som är lika sockersöta som självaste dig ♥

27 jul, 2013 23:39

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Godrica:
Inez*Malfoy från din blogg ♥


Läser di min blogg??!!! :O :O :O ♥ ♥ ♥
*Happiness overload* I love you!!
Den låten ska jag använda i den där Melodifestivalen en andra chans

Såklart jag gör ♥ *kramar dig*


*KRAMAR STORT TILLBAKA OCH PUSSAR PÅ KINDEN* ♥ ♥ ♥

Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ Jag fick höra den från glina2
Varför använder du den inte i min med, den är ju super!'m ♥♥
Jag ska också läsa din blogg, även om jag inte alltid ska kommenterar.... ♥♥


Tänkte att jag skulle göra en cover till din tävling Molly! men jag har skrivit ännu en låt men kan inte spela till den än... men jag kan försöka få gjort det tills tävlingen startar

Du är föör söt!! ♥ Och du behlöver absolut inte kommentera på min blogg för det är det ändå ingen annan som gör.... Bara du skriver en kommentar under hela ditt liv så skulle jag dö av lycka!!

Skrivet av Godrica:
Ingen kan beskriva min kära Inez*Malfoy i ord, för hon är värd alla fina ord i världen, alla snälla människors närhet, alla snälla komplimanger, alla sötsaker som är lika sockersöta som självaste dig ♥


Jag är forever yours Godrica!!! Du är en av de viktigaste mugglisar i hela världen! Och det är en ära att jag ens får titta på din sockersöta kaka på din profilbild!! ♥ Att jag känner dig, det är helt otroligt!!

***Don't tickle a sleeping dragon***

27 jul, 2013 23:47

Borttagen

Avatar

+1


Inez*Malfoy~ YAY!♥ HUR KAN DU GÖRA LÅTAR?!♥ Ska bli kul att höra ♥♥

MEN JAG VIILL ♥ Ska läsa imorrn ♥.

27 jul, 2013 23:51

GinnyOlivia
Elev

Avatar


hej hej omg jag har inte varit inne på mugglis på år och dar HEJ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

27 jul, 2013 23:57

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
hej hej omg jag har inte varit inne på mugglis på år och dar HEJ


HEJ!! Välkommen hem! ♥

Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ YAY!♥ HUR KAN DU GÖRA LÅTAR?!♥ Ska bli kul att höra ♥♥

MEN JAG VIILL ♥ Ska läsa imorrn ♥.


Tack söta du!! ♥ Jag verkligen älskar dig!!

***Don't tickle a sleeping dragon***

28 jul, 2013 00:21

Borttagen

Avatar


And I you♥♥^^

28 jul, 2013 00:27

Solkatten
Elev

Avatar


She can't sing,
She can't dance,
But who cares?
She walks like Rihanna

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jul, 2013 01:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! ♥♥♥ Gillar din röst, den är vacker och lite mystisk…
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥


SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥

Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D


Naw♥♥♥♥♥♥^^

HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar*


DUMMA GILLA KNAPP!!! ♥

OMG! Molly vakna!!! ♥ *Slänger sig på golvet och kramat om min kära syster*
hihi

Föresten... En fråga!!
"Hur kan ni som hört den, ha hört den för jag har bara
skickat den till personen som håller i melodifestivalen en
andra chans.....? Hur har ni då hört den???? :O
glina2 Godrica Molly Evans

din blogg
o sen förklarade jag för molly evans var den var...

28 jul, 2013 09:41

DarkBells
Elev

Avatar


har inget att göra mwähhä.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

28 jul, 2013 09:47

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
har inget att göra mwähhä.
uggla ♥

28 jul, 2013 10:10

1 2 3 ... 13224 13225 13226 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.