@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
27 jul, 2013 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. Tänker kalla dig för Blitz från och med nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 23:24 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nästa gång blir det din tur Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. Tänker kalla dig för Blitz från och med nu. Skrivet av Siriusis: Hahah tänkte på det, det är ju sant XD![]() egjrngjtrjhktjhjtjhjt tack, du förstörde min hjärna -.- och mitt liv. och min barndom. 27 jul, 2013 23:27 |
|
Godrica
Elev |
Inez*Malfoy från din blogg ♥
27 jul, 2013 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: Nästa gång blir det din tur Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. Tänker kalla dig för Blitz från och med nu. Right. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 23:28 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: Nästa gång blir det din tur Skrivet av Zendaya: Skrivet av Solkatten: OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. Tänker kalla dig för Blitz från och med nu. Skrivet av Siriusis: Hahah tänkte på det, det är ju sant XD ![]() egjrngjtrjhktjhjtjhjt tack, du förstörde min hjärna -.- och mitt liv. och min barndom. SEN DÖK NAMNET APOLLO UPP, SERIÖST? MÅSTE DOM HÅLLA PÅ SÅDÄR?! :ccc Hai 27 jul, 2013 23:29 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Läser di min blogg??!!! :O :O :O ♥ ♥ ♥ *Happiness overload* Den låten ska jag använda i den där Melodifestivalen en andra chans ***Don't tickle a sleeping dragon*** 27 jul, 2013 23:30 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Inez*Malfoy: Läser di min blogg??!!! :O :O :O ♥ ♥ ♥ *Happiness overload* Den låten ska jag använda i den där Melodifestivalen en andra chans Såklart jag gör ♥ *kramar dig* 27 jul, 2013 23:31 |
|
Borttagen
|
Inez*Malfoy~ Jag fick höra den från glina2
Varför använder du den inte i min med, den är ju super!'m Jag ska också läsa din blogg, även om jag inte alltid ska kommenterar.... 27 jul, 2013 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
Asså. The Wanted. Omg. I'm in love.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen