Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13222 13223 13224 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


är gudomligt uttråkad, är det någon som vill prata med lilla mig?

27 jul, 2013 22:42

Ida S
Lärare

Avatar


Muuuuggliiiiiiiis. Jag har saknat er :c jag känner verkligen att jag har kommit ifrån er, och det gör mig ledsen. Jag tycker om er ♥

Nu snor jag en liten ruta av denna tråd för att skriva om mig själv. För tja, intresseklubben antecknar!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Saker som hänt i mitt liv som jag känner att jag inte delat med mig till er av:
* Jag har tagit studenten.
* Studentfirandet gick bra.
* Jag blev nöjd med mina slutbetyg.
* Jag upprepar, jag blev nöjd med mina slutbetyg.
* Om ni varit med mig under hela min mugglistid, så vet ni att jag ägnat både ett och två och sexton inlägg till betygsoro och prestationsångest.
* Men jag gjorde det. Jag kan faktiskt säga att jag gjorde det. Det var inte toppbetyg - men det var bra nog för att jag skulle känna mig nöjd
* Jag fick även ett stipendium av skolan på studentdagen, för mina goda studieresultat ;_;
* Hm, jag har också tillbringat mycket tid på tumblr.
* Och i stallet.
* VET NI VAD? Bibbi, min lilla sötnos, US' egna lilla ponny, hon är såld nu. Men hon står fortfarande kvar i samma stall : ) och hON OCH MIN "EGNA" HÄST SABO HAR BLIVIT BFFs OCH DET ÄR SÅ JÄVLA GULLIGT JAG ORKAR INTE
* Alltså tänk er de två mysigaste sötaste hästarna ni någonsin känt och sen så går de två och blir bästisar, I can't ♥ de står och pussar på varandra i hagen hela tiden och går alltid sida vid sida asmgögsdlkökgds
* Något annat som har hänt är att jag har slutat träna oops
* Samt ändrat mina matvanor och börjat tillåta mig själv att äta vad jag vill.
* Resultatet? Tja, jag börjar lägga på mig....
* Åh åh åh och jag har kollat på Merlin och hej jag gillar Merlin väldigt mycket aa♥
* Det var det. Tror jag. SÅ NU ÄR NI UPPDATERADE. c:
* PS det går inte så bra med ESFD det är kaos ESFD behöver en doktor :'(

"we live together, and harry does all the cooking."

27 jul, 2013 22:46

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är helt överförälskad i Inez*Malfoy egenskrivnalåt "nanana"
Å jävla bra!
Du har talang tjejen!


OMG!!! Tyckte du verkligen om den?????? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tack sötis!!! ♥ ♥ ♥

***Don't tickle a sleeping dragon***

27 jul, 2013 22:51

Borttagen

Avatar


Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! ♥♥♥ Gillar din röst, den är vacker och lite mystisk…
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥

27 jul, 2013 22:53

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! ♥♥♥ Gillar din röst, den är vacker och lite mystisk…
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥


SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥

Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D

***Don't tickle a sleeping dragon***

27 jul, 2013 23:01

M4L13
Elev

Avatar


sudden old 1dfeels attacking oH MY GOD LOUIS WHY WOULD YOU DO THIS TO ME AGAIN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

27 jul, 2013 23:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! ♥♥♥ Gillar din röst, den är vacker och lite mystisk…
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥


SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥

Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D


Naw♥♥♥♥♥♥^^

HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar*

27 jul, 2013 23:03

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Zendaya:
VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR

HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. How does it feel, Blitz aka. Zendaya????? Gillar du ditt nya namn?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jul, 2013 23:13

Detta inlägg ändrades senast 2013-07-27 kl. 23:19
Antal ändringar: 2

Inez*Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Inez*Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! ♥♥♥ Gillar din röst, den är vacker och lite mystisk…
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥


SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥

Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D


Naw♥♥♥♥♥♥^^

HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar*


DUMMA GILLA KNAPP!!! ♥

OMG! Molly vakna!!! ♥ *Slänger sig på golvet och kramat om min kära syster*
hihi

Föresten... En fråga!!
"Hur kan ni som hört den, ha hört den för jag har bara skickat den till personen som håller i melodifestivalen en andra chans.....? Hur har ni då hört den???? :O
glina2 Godrica Molly Evans

***Don't tickle a sleeping dragon***

27 jul, 2013 23:13

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Zendaya:
VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR

HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. How does it feel, Blitz aka. Zendaya?????
OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! NÄSTA GÅNG HOPPAS JAG ATT DET ÄR TYP... LI OCH ERFA SOM MISSAR EN BUGG (KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA MEN K)!! ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH BUGGAR ÄGER TYP. JAG VILL VARA P ÅEN KONSTIG SIDA. KÄNNS SOM OM... AAAAAAAAHHH SKA KASTA HARRY POTTERS SVETTIGA STRUMPOR PÅ MUGGLIS (IDK HUR) OCH TVINGA MUGGLIS ATT FÅ BUGGAR OFTARE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH AAAAAAAAAAAHHH IDIOT MUGGLIS AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OMR NEJ JAG SKA FÖRA ÖVER DEN HÄR FÖRBANNELSEN TILL NÅGON. ÅÅÅÅHH

27 jul, 2013 23:21

1 2 3 ... 13222 13223 13224 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.