@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är gudomligt uttråkad, är det någon som vill prata med lilla mig?
27 jul, 2013 22:42 |
|
Ida S
Lärare |
Muuuuggliiiiiiiis. Jag har saknat er :c jag känner verkligen att jag har kommit ifrån er, och det gör mig ledsen. Jag tycker om er ♥
Nu snor jag en liten ruta av denna tråd för att skriva om mig själv. För tja, intresseklubben antecknar! Spoiler: Tryck här för att visa! "we live together, and harry does all the cooking." 27 jul, 2013 22:46 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är helt överförälskad i Inez*Malfoy egenskrivnalåt "nanana" Å jävla bra! Du har talang tjejen! OMG!!! Tyckte du verkligen om den?????? Tack sötis!!! ♥ ♥ ♥ ***Don't tickle a sleeping dragon*** 27 jul, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den!
FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ 27 jul, 2013 22:53 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥ Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D ***Don't tickle a sleeping dragon*** 27 jul, 2013 23:01 |
|
M4L13
Elev |
27 jul, 2013 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥ Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D Naw♥♥♥♥♥♥^^ HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar* 27 jul, 2013 23:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 23:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-27 kl. 23:19
|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Inez*Malfoy~ Jag lyssnade bara lite på den, men blev typ också fast i den! FORTSÄTT SÅ HÄ OCH DU HAMMAR SOM ETTA PÅ IDOL♥♥♥♥♥3♥♥ SLUTAAAAAAA!!! Jag blir så rörd att jag håller på att tappa ögonen för de glider ut på grund av alla glädjetårar!!! :'D ♥ Ni e för söta!!!! ♥ ♥ ♥ Att få höra någon och till och med några säga att jag sjunger bra och särskilt att min egen låt är bra.... det.... det är som en dröm som går i uppfyllelse!!!! ♥ :'D Naw♥♥♥♥♥♥^^ HAR DU GJORT DEN!? OMG OMG OMG OMG OMG OMG… *svimmar* DUMMA GILLA KNAPP!!! ♥ OMG! Molly vakna!!! hihi Föresten... En fråga!! "Hur kan ni som hört den, ha hört den för jag har bara skickat den till personen som håller i melodifestivalen en andra chans.....? Hur har ni då hört den???? :O glina2 Godrica Molly Evans ***Don't tickle a sleeping dragon*** 27 jul, 2013 23:13 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Solkatten: OMR ASSÅ DET HÄR KAN INTE VARA SANT!! Skrivet av Zendaya: VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR HAHAHAHAHA. DU ÄR EN BLITZ. FÖRRA GÅNGEN HELA FORUMET BUGGADE SÅ VAR Kintsugi EN BLITZ OCH NU HAR DEN FÖRT ÖVER TILL DIG! HAHAHA, SUCKER. 27 jul, 2013 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen