Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13221 13222 13223 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
det står Zendaya på min också!! :OO

eeehh jag skrev zendaya men det står victorie weasley?? ( nu altså)
Vad snackar ni om? O.o

27 jul, 2013 22:18

Godrica
Elev

Avatar


Några mugglisar i Skåne? Nära Kristianstad ^^ Någon som vill ses någon dag innan onsdag?

27 jul, 2013 22:18

Borttagen

Avatar


Är helt överförälskad i Inez*Malfoy egenskrivnalåt "nanana"
Å jävla bra!
Du har talang tjejen!

27 jul, 2013 22:19

Zendaya
Elev

Avatar


VA MISSADE JAG HELA JÄKLA BUGGEN?! AH ASSÅ DANCE MOMS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE! JAG HAR ALLTID VELAT vARA PÅ MUGGLIS NÄR DET ÄR BUGG. AAAAAAHH JAG HAR MISSAT MIN CHANS. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ASSÅ OMR

27 jul, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skulle precis logga in på mugglarportalen, när jag läser följande:

"Det finns ingen medlem som heter Kattuggla!"
Paniken jag fick.. Mugglarportalen är det communityt jag trivs på mest på hela internet, och jag kände den kalla kåren i ryggraden.
Försökte flera gånger, fick lite fnatt, gick tillbaka till datorn och provade igen.

Då gick det!
(PUH.)


Hände samma med mig, fast med lösenordet!! ^^

glina2~Länka? :3 JAG VILL HÖRA MIN SYRRAS LÅT♥♥3♥♥♥♥♥

27 jul, 2013 22:21

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Erfa:
Skrivet av Pixie:
sen efter ett tag kom jag in! mugglis verkar bugga sjukt mycket just nu.. wäääh

Borde vara över nu!

Det var ett litet kodfel som gav utslag på många ställen. Men nu är det korrigerat!

Lättad ♥ Alltså jag fattar inte hur jag kunde komma in? Fungerar mugglis olika från olika webbläsare eller dator och iPad? De flesta verkade använda dator, men jag använde iPad det kanske var därför

27 jul, 2013 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skulle precis logga in på mugglarportalen, när jag läser följande:

"Det finns ingen medlem som heter Kattuggla!"
Paniken jag fick.. Mugglarportalen är det communityt jag trivs på mest på hela internet, och jag kände den kalla kåren i ryggraden.
Försökte flera gånger, fick lite fnatt, gick tillbaka till datorn och provade igen.

Då gick det!
(PUH.)


Hände samma med mig, fast med lösenordet!! ^^

glina2~Länka? :3 JAG VILL HÖRA MIN SYRRAS LÅT♥♥3♥♥♥♥♥

Gå in på hennes sida och in på hennes blogg så finns den där.

27 jul, 2013 22:26

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har sett klart hela första säsongen av Pretty Little Liars!! YIHOO nu måste jag på swefilmer igen

27 jul, 2013 22:31

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag har sett klart hela första säsongen av Pretty Little Liars!! YIHOO nu måste jag på swefilmer igen
awesome!

27 jul, 2013 22:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Ska se på man of steel nu. Myser till det med chips, choklad och cider Lördag :3

27 jul, 2013 22:36

1 2 3 ... 13221 13222 13223 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.