@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu är allt fixat igen!
27 jul, 2013 21:59 |
|
Tonks_xD
Elev |
27 jul, 2013 22:00 |
|
stellaa
Elev |
27 jul, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med Nejdå, man måste inte ha facebook Räkna med att jag kommer delta Jodå, det tror jag nog att du är. Det är bara att rita utefter sin fantasi ^^ Sen kommer vi inte gå utefter huruvida begåvad man är på att rita, utan det kommer bara vara själva designen på pennan man ritar som spelar in ^^ 27 jul, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
ÄNTLIGEN!!!!!♥
27 jul, 2013 22:05 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...? Blev nåt fel men nu har jag citerat dig istället 27 jul, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Skulle precis logga in på mugglarportalen, när jag läser följande:
"Det finns ingen medlem som heter Kattuggla!" Paniken jag fick.. Mugglarportalen är det communityt jag trivs på mest på hela internet, och jag kände den kalla kåren i ryggraden. Försökte flera gånger, fick lite fnatt, gick tillbaka till datorn och provade igen. Då gick det! (PUH.) 27 jul, 2013 22:09 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle precis logga in på mugglarportalen, när jag läser följande: "Det finns ingen medlem som heter Kattuggla!" Paniken jag fick.. Mugglarportalen är det communityt jag trivs på mest på hela internet, och jag kände den kalla kåren i ryggraden. Försökte flera gånger, fick lite fnatt, gick tillbaka till datorn och provade igen. Då gick det! (PUH.) Det var en bugg som tydligen nu är över. Alla inlägg där någon var taggad så stod det ett namn, till exempel Kattuggla och det gick inte att tagga någon, utan då kom det upp en annans namn. Och sen så skickade jag ett meddelande till Erfa om detta, men det kom fram till någon helt annan. Allt var wierd! 27 jul, 2013 22:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle precis logga in på mugglarportalen, när jag läser följande: "Det finns ingen medlem som heter Kattuggla!" Paniken jag fick.. Mugglarportalen är det communityt jag trivs på mest på hela internet, och jag kände den kalla kåren i ryggraden. Försökte flera gånger, fick lite fnatt, gick tillbaka till datorn och provade igen. Då gick det! (PUH.) Först när jag skrev in lösenordet hände inget, som om det var fel lösenord. Efter typ 5 gånger med försök fick jag panik, och startade om webbläsaren, om det var problemet, men då stod det att det inte fanns nån pixie sen efter ett tag kom jag in! mugglis verkar bugga sjukt mycket just nu.. wäääh
27 jul, 2013 22:16 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av Pixie: sen efter ett tag kom jag in! mugglis verkar bugga sjukt mycket just nu.. wäääh Borde vara över nu! Det var ett litet kodfel som gav utslag på många ställen. Men nu är det korrigerat! 27 jul, 2013 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen