@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: den är ju jättejobbig o.o man kan ju inte tagga nån Eller hur!!! Låt den aldrig ta slut! Det är inte kul men annars är det rätt underhållande! Godrica: jag fick precis ditt och Leumas väns brev ... Re: Bugg Skrivet av Godrica : Det måste vara en bugg, det står ett namn ungefär ÖVERALLT. På min profil står det Petra Hyrrot och det är skumt. Något som kan fixa detta? Annars är det rätt underhållande xD Jag är säker på att det här kommer att lösas snart, under tiden kan ni ju njuta av föreställningen. X) leumas vän , 27 jul, 2013 21:46:45 27 jul, 2013 21:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...? Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o 27 jul, 2013 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...? Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o Jag har inte taggat dig. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 21:54 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: den är ju jättejobbig o.o man kan ju inte tagga nån Eller hur!!! Låt den aldrig ta slut! Det är inte kul men annars är det rätt underhållande! Godrica: jag fick precis ditt och Leumas väns brev ... Re: Bugg Skrivet av Godrica : Det måste vara en bugg, det står ett namn ungefär ÖVERALLT. På min profil står det Petra Hyrrot och det är skumt. Något som kan fixa detta? Annars är det rätt underhållande xD Jag är säker på att det här kommer att lösas snart, under tiden kan ni ju njuta av föreställningen. X) leumas vän , 27 jul, 2013 21:46:45 Haha jag skickade det till Erfa! Haha! 27 jul, 2013 21:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Inte idag alltså, tidigare Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...? Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o Jag har inte taggat dig. xD 27 jul, 2013 21:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Inte idag alltså, tidigare Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...? Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o Jag har inte taggat dig. xD Fast jag har ju inte pratat med denne mugglisen särskilt mycket... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 21:56 |
|
Godrica
Elev |
Buggen är fett rolig ♥
27 jul, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med Nejdå, man måste inte ha facebook 27 jul, 2013 21:57 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med Nejdå, man måste inte ha facebook Räkna med att jag kommer delta 27 jul, 2013 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen