Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13219 13220 13221 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jul, 2013 21:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
Passande att få 6969 inlägg nu o.o

Bästa buggen någonsin.

Eller hur!!!
Låt den aldrig ta slut!
den är ju jättejobbig o.o man kan ju inte tagga nån

Det är inte kul men annars är det rätt underhållande!

Godrica: jag fick precis ditt och Leumas väns brev ...
Re: Bugg

Skrivet av Godrica :
Det måste vara en bugg, det står ett namn ungefär ÖVERALLT. På min profil står det Petra Hyrrot och det är skumt. Något som kan fixa detta? Annars är det rätt underhållande xD


Jag är säker på att det här kommer att lösas snart, under tiden kan ni ju njuta av föreställningen. X)
leumas vän ,
27 jul, 2013 21:46:45

27 jul, 2013 21:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?


Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o

27 jul, 2013 21:53

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?


Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o

Jag har inte taggat dig. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jul, 2013 21:54

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
Passande att få 6969 inlägg nu o.o

Bästa buggen någonsin.

Eller hur!!!
Låt den aldrig ta slut!
den är ju jättejobbig o.o man kan ju inte tagga nån

Det är inte kul men annars är det rätt underhållande!

Godrica: jag fick precis ditt och Leumas väns brev ...
Re: Bugg

Skrivet av Godrica :
Det måste vara en bugg, det står ett namn ungefär ÖVERALLT. På min profil står det Petra Hyrrot och det är skumt. Något som kan fixa detta? Annars är det rätt underhållande xD


Jag är säker på att det här kommer att lösas snart, under tiden kan ni ju njuta av föreställningen. X)
leumas vän ,
27 jul, 2013 21:46:45

Haha jag skickade det till Erfa! Haha!

27 jul, 2013 21:54

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?


Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o

Jag har inte taggat dig. xD
Inte idag alltså, tidigare Men det kan vara liknande med h*n menade jag.

27 jul, 2013 21:54

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Varför kom det nyss ett meddelande till mig om att Atira taggade mig fast hon inte gjorde det...?


Jag har fått meddelanden om att du taggat mig ca 3-4 ggr men jag hittar inga sånna i forumen. Har bara antagit att du ångrat dig o raderat inlägget :o

Jag har inte taggat dig. xD
Inte idag alltså, tidigare Men det kan vara liknande med h*n menade jag.

Fast jag har ju inte pratat med denne mugglisen särskilt mycket...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 jul, 2013 21:56

Godrica
Elev

Avatar


Buggen är fett rolig ♥

27 jul, 2013 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort).

Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.)

Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall!

Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med


Nejdå, man måste inte ha facebook Det kommer isåfall ske huvudsakligen från min hemsida. Kommer att meddela det här på mugglarportalen också ^^

27 jul, 2013 21:57

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Godrica:
Skrivet av Borttagen:
Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort).

Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.)

Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall!

Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med


Nejdå, man måste inte ha facebook Det kommer isåfall ske huvudsakligen från min hemsida. Kommer att meddela det här på mugglarportalen också ^^

Räkna med att jag kommer delta Dock är jag inte så duktig på att göra en egen fjäderpenna!

27 jul, 2013 21:59

1 2 3 ... 13219 13220 13221 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.