Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
11 mar, 2014 13:58 |
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 16:48 |
|
Millson Lovegood
Elev |
min pappa opererades för cancer för ett par år sen. men det var lugnt, för den var godartad tror jag att det kallas...
och nu har den kommit tillbaka. han försöker låssas som inget men jag har sett alla konstiga läkarutskrivna krämer i badrummet. det är typ hudcancer. det kanske inte ens finns någon farlig hudcancer? jag är orolig för honom ändå.
11 mar, 2014 20:50 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: min pappa opererades för cancer för ett par år sen. men det var lugnt, för den var godartad tror jag att det kallas... och nu har den kommit tillbaka. han försöker låssas som inget men jag har sett alla konstiga läkarutskrivna krämer i badrummet. det är typ hudcancer. det kanske inte ens finns någon farlig hudcancer? jag är orolig för honom ändå. Tro på att han klarar sig bra. Då är det större chans att det blir så. Vet annars inte vad jag ska säga. Kram, jag hoppas på att det blir bra ♥
11 mar, 2014 20:55 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Luna Chang: bullen289 Det kan ju hända att han helt enkelt var upptagen med annat då du skrev? Jag tycker du ska ha en positiv inställning till det hela, jag tro på dig!! Tack Vet bara inte hur länge jag borde vänta på ett svar om jag ens borde förvänta mig ett Har lite halvt gett upp hoppet 11 mar, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: min pappa opererades för cancer för ett par år sen. men det var lugnt, för den var godartad tror jag att det kallas... och nu har den kommit tillbaka. han försöker låssas som inget men jag har sett alla konstiga läkarutskrivna krämer i badrummet. det är typ hudcancer. det kanske inte ens finns någon farlig hudcancer? jag är orolig för honom ändå. Förstår att du är oroligt, all slags cancer kan nog vara farlig, därför fruktas den men hudcancer är nog inte lika allvarlig som cancer i något inre organ.. Men jag förstår vad jobbigt det måste vara! Jag ger eran familj all lycka och allt stöd som finns från mig ♥ 11 mar, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: min pappa opererades för cancer för ett par år sen. men det var lugnt, för den var godartad tror jag att det kallas... och nu har den kommit tillbaka. han försöker låssas som inget men jag har sett alla konstiga läkarutskrivna krämer i badrummet. det är typ hudcancer. det kanske inte ens finns någon farlig hudcancer? jag är orolig för honom ändå. Är inte expert på cancer men har aldrig hört talas om att hudcancer behandlas med krämer! Däremot kan ju vara krämer för eksem eller så som han har fått utskrivet. Däremot ska man inte avfärda hudcancer som ofarlig! Går den för långt så kan den vara väldigt farlig. Men om din pappa redan opererat sig en gång lär han ju gå på regelbundna kontroller och om den då kommit tillbaka fångas det ju upp i tid. Prata med honom! Det är ju onödigt att gå runt och oroa sig utan att veta hur det egentligen ligger till. 11 mar, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: min pappa opererades för cancer för ett par år sen. men det var lugnt, för den var godartad tror jag att det kallas... och nu har den kommit tillbaka. han försöker låssas som inget men jag har sett alla konstiga läkarutskrivna krämer i badrummet. det är typ hudcancer. det kanske inte ens finns någon farlig hudcancer? jag är orolig för honom ändå. Kram ♥ Prata med honom om din oro.. 11 mar, 2014 22:23 |
|
Borttagen
|
Känsliga personer ombeds att se åt ett annat håll.
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 mar, 2014 20:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
|
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen