Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Young Guns - Bones
2 mar, 2013 21:02 |
|
soratanaka
Elev |
Tiptoe | Imagine Dragons
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 mar, 2013 21:02 |
|
huffpuff
Elev |
2 mar, 2013 21:20 |
|
Elma00
Elev |
2 mar, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Rymdkonungen: Save You - Simple Plan ^ Igen. Kan inte sluta lyssna på den, inte att se på videon heller. Simple plan är bra AAAH, TYcker du också om dem?? jag älskar dii så fall ;D Ja visst! Jag älskar dem 2 mar, 2013 21:38 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Rymdkonungen: Save You - Simple Plan ^ Igen. Kan inte sluta lyssna på den, inte att se på videon heller. Simple plan är bra AAAH, TYcker du också om dem?? jag älskar dii så fall ;D Ja visst! Jag älskar dem Åh jag ÄLSKAR DEM OCKSÅ ;D tycker Rymdkonungen... 2 mar, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Rymdkonungen: Save You - Simple Plan ^ Igen. Kan inte sluta lyssna på den, inte att se på videon heller. Simple plan är bra AAAH, TYcker du också om dem?? jag älskar dii så fall ;D Ja visst! Jag älskar dem Åh jag ÄLSKAR DEM OCKSÅ ;D 2 mar, 2013 21:41 |
|
Rymdkonungen
Elev |
2 mar, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: luna_rav: ja, man känner igen sig! Ja... de gör både glada och ledsna låtar. Jag brukar lysna på dem när jag är ledsen. 2 mar, 2013 21:44 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Untitled - Simple Plan
Kan inte sluta titta på videon, trots att den får mig att gråta floder.
The red in the Rose
2 mar, 2013 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen