@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Eller snarare vad. Rätt vidrig story faktiskt :c Hai 27 jul, 2013 20:26 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Siriusis: WHO?Gissa vem jag träffade på tåget hem? 27 jul, 2013 20:26 |
|
DarkBells
Elev |
27 jul, 2013 20:26 |
|
Godrica
Elev |
berätta!
27 jul, 2013 20:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Godrica: berätta! TELL US. Du har inget val. Du måste. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 20:30 |
|
DarkBells
Elev |
JÄVLAR VAD WIERD! på min profil ska det stå tonks_xd men det står HarryFreakingPotter...
och när jag går in på inställningar står det som vanligt o.o
27 jul, 2013 20:38 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Godrica: berätta! Ok, inte direkt vidriga, utan de är dom personerna som äcklar mig. Jag,min syster, mamma, min systers pojkvän och syrrans pojkväns vän satt på tåget hem. Eftersom det bara är bara fyra platser på en sådan tågplatsgrej så fick mamma sitta bakom oss. Hon pratade med den som hon satt bredvid och jag läste. Bredvid min,syrran och SP(syrrans pojkvän, pallar inte skriva det hela tiden) och SPV(syrrans pojkväns vän) - alltså i nästa säten bredvid gången) så satt två snubbar. De ryckte väldigt mycket men jag var allt för inne i boken för att märka något. Carro,SP,SPV och mamma sneglade på dom för att de betedde sig konstigt. Den taniga av dom började prata och vi kunde inte undgå att höra. Han berättade att han hade 2-3 barn i åldern 2/3- 9 år gamla. De fortsatte prata och jag ignorerade det. Sen märkte SP att de betedde sig VÄLDIGT konstigt, men ignorerade det. Det fortsatte så och tillslut vände sig den spinkiga mot fönstret och pillade på något och sedan på armen. Det såg ut som en spruta. Min syster fick nog och gick upp för att ringa polisen, men hittade en som jobbade där. Det såg ut som han knarkade PÅ TÅGET. FRAMFÖR ETT JÄVLA BARN OCKSÅ (jag). Well, det är inte det som jag är mest orolig över, den spinkiga som "knarkade" hade barn, stackars ungar. En från tåget kom och ringde polisen senare när hon såg vad de höll på med, vet inte fall det var knark men det verkade som det eftersom de verkade ha de vanligaste symptomen. Kvinnan ledde männen ut men den spinkiga kom senare tillbaka, jag kollade lite på han och han flinade mot mig. Ryste lite där. Usch. Kan fortfarande inte släppa att HAN HAR BARN -.- Hai 27 jul, 2013 20:39 |
|
DarkBells
Elev |
27 jul, 2013 20:44 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 27 jul, 2013 20:46 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Siriusis: jo men tita, om man har taggat någon på sin profil så står det harryfrekingpotter ist för den som ska stå där. Skrivet av DarkBells: VARFÖR STÅR DET HARRYFREAKINGPOTTER PÅ ALLAS PROFIL?? O.O What do ya mean? titta på min o några nadras profiler så får du se.
27 jul, 2013 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen