@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
blev nekad att köpa monster för att jag inte hade leg med mig.
Åldersgränsen i affären var 15, jag är 21... What. Jag ser INTE ut o vara under femton. 27 jul, 2013 17:41 |
|
Dramione99
Elev |
Jag sitter här och storgråter. Ser på sista avsnittet av Glee's säsong tre igen. Vill fortfarande inte att de alla de karaktärerna ska lämna körsalen på McKinley .... buuu.
27 jul, 2013 18:10 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skickade grattis till YOHIO, och fick ett brev tillbaka!!! Jag trodde att jag skulle dö ♥♥♥
<3 It's a metaphor <3
27 jul, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
27 jul, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag är ensam hemma, vilket betyder att jag kan använda min styvpappas högtalare med full bas
27 jul, 2013 18:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är ensam hemma, vilket betyder att jag kan använda min styvpappas högtalare med full bas Högtalare med bas är det bästa som finns♥
27 jul, 2013 18:34 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: EHMARGERD. ETT AV MINA INLÄGG GAV POÄNG TILL SLYTHERIN! *dansar hysteriskt* Det har liksom aldrig hänt förr ;___; Okay, vilket? Haha blev fett glad när det hände mig ♥ 27 jul, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Skrivet av Borttagen: EHMARGERD. ETT AV MINA INLÄGG GAV POÄNG TILL SLYTHERIN! *dansar hysteriskt* Det har liksom aldrig hänt förr ;___; Okay, vilket? Haha blev fett glad när det hände mig ♥ I "gifs" i Mugglarportalen-forumet 27 jul, 2013 18:59 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Ginny00: Var bara glad över att du kan vakna tidigt, då kan du ta vara mer på dagen. Skrivet av MissWentz: Jag har sovit till fyra. xD Och jag har prestationsångest över hur länge jag ska sova, som allt annat i mitt liv, så det vore bra om det inte vore någon tävling. Jag blir sur om jag vaknar före 10 och stressad om jag vaknar efter 10.30.. Jag är inte en morgon människa, men en kvällsmänniska. Ärligt talat så kan man inte göra så mycket på kvällen förutom att kolla på typ TV, så var glad över att du kan sova på nätterna och inte på dagen. ![]()
27 jul, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Har precis kommit hem från Närcon i Linköping. Dock kunde jag inte stanna längre... Jag skulle gärna vilja köpa mer saker. Och nu sitter jag och äter lite japanskt godis.
27 jul, 2013 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen