@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
27 jul, 2013 14:41 |
|
Solkatten
Elev |
Det blev i alla fall tillräckligt mycket för ett åkpass för alla till familjen (vi är fem stycken) till Liseberg. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 14:43 |
|
scarhead
Lärare |
mitt gifset på tumblr som har över 770 notes nu har Tyler Oakley sett och gillat
tänkte bara skryta om det http://fuckedharries.tumblr.com/post/56541148124 isnt it pretty 27 jul, 2013 14:49 |
|
Borttagen
|
Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort).
Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! 27 jul, 2013 14:59 |
|
DarkBells
Elev |
27 jul, 2013 15:04 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av DarkBells: teen wolf tmblr.. Haha, det vet jag inget om så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.
27 jul, 2013 15:18 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar väldigt starkt på att ha en tävling på min hemsida (samt på facebook) där man ska rita/designa en egen fjäderpenna för att därefter skicka bilden till mig - och att vinnaren får sin egendesignade penna (som jag gjort). Skulle vilja undersöka hur många som är intresserade och skulle kunna tänka sig att vara med. (Det enda man isåfall skulle behöva göra är då som sagt att rita en bild av sin drömpenna och skicka den till mig, sen väljer jag och några andra ut vilken som vinner. Priset blir alltså en riktig fjäderpenna.) Någon? Skicka gärna en uggla eller något isåfall! Jag är intresserad! Men måste man ha Facebook eller kommer den pågå här på mugglis också? ♥ Om den kommer hållas på mugglis är jag gärna med 27 jul, 2013 15:52 |
|
stellaa
Elev |
27 jul, 2013 15:56 |
|
EmahS
Elev |
27 jul, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Tips på en bra gråt film? Alltså en sån där man verkligen sitter och gråter sig igenom filmen?
27 jul, 2013 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen