@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
27 jul, 2013 11:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MissWentz: Jag har sovit till fyra. xD En av mina bröder har också gjort det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 11:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MissWentz: Jag har sovit till fyra. xD Och jag har prestationsångest över hur länge jag ska sova, som allt annat i mitt liv, så det vore bra om det inte vore någon tävling. Jag blir sur om jag vaknar före 10 och stressad om jag vaknar efter 10.30.. 27 jul, 2013 11:48 |
|
Obliviate_
Elev |
HAHAHA.
Pappa lilla. Diskuterade min brorsa igår o vad han gjorde igår. Farsan bah; Har det slagit runt på han eller var det nått jippo? Jadu pappa 27 jul, 2013 12:07 |
|
baramin
Elev |
Varför är det söndag imorgon
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 jul, 2013 12:10 |
|
Archarec
Elev |
27 jul, 2013 12:37 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Archarec: tumblr Skrivet av DarkBells: har srsly inga idéer på användarnamn... -.- hjälp mig ngn? Till vad? :p
27 jul, 2013 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Varför ska det alltid regna när man har loppis? Det regnade förra året också! Hoppas det kommer några i alla fall. Det gick ju rätt bra förra året. Wah, hade jag bott nära så hade jag kunnat komma, loppisar är något av det bästa jag vet! Det är typ byloppis idag så det finns några gårdar här idag som också har loppis. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2013 12:49
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-27 kl. 14:57
|
|
Archarec
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Archarec: tumblr Skrivet av DarkBells: har srsly inga idéer på användarnamn... -.- hjälp mig ngn? Till vad? :p Beror ju på vad det är för någon tumblr.
27 jul, 2013 13:48 |
|
FantasyGirl
Elev |
27 jul, 2013 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen