Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bullen289
Elev |
Känner mig bara riktigt nere och urkass just nu...
Bäst att ta det från början. Där jag bor så har alla nior en obligatorisk danskväll. Den danskvällen var nu förra tisdagen. Under dagen så kom det ut instruktörer till skolorna som lärde oss att dansa några vanliga dansstilar som skulle dyka upp på kvällen. Vi fick dessutom träna på att bjuda upp varandra och jag blev då uppbjuden av en av de killarna som många skulle anse vara riktigt och hur snäll som helst. Vi dansade och hade rätt kul ihop, han gav mig komplimanger osv. Under eftermiddagen så bestämde jag mig för att jag skulle våga bjuda upp honom under kvällen, det visade sig inte behövas eftersom att han frivilligt kom till mig och bad om en dans. Så jag dansade de två låtarna med honom och hade det supermysigt. Han kollade in i mina ögon typ hela tiden och log samtidigt. Under valsen höll han mig jättenära och liksom kramade om mig mer än nödvändigt. Efter dansen var jag dum nog att springa iväg direkt så stackarn trodde säkert att han gjort något fel... I vilket fall så frågade han mig och mina kompisar om någon ville dansa, vilket jag tackade ja till. Innan dansen började så stod han och höll lite i mina händer, en vanlig buggfattning fast innan dansen, och liksom gungade dem fram och tillbaka. Innan dansen gav han mig ännu någon form av komplimang och sen dansade vi låtarna och det hände inte så mycket mer... Dum som jag var så föll jag pladask för honom, hade sett honom under hela året och tyckt att han var snygg, det kändes jättebra. Jag fick vara med på hans rätt begränsade vänlista på facebook osv. Har sedan dess funderat på att ta kontakt med honom via facebook men inte riktigt vågat göra det. Så i kväll gjorde jag det i alla fall, jag skickade ett rätt så oskyldigt "Hej Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Det kändes verkligen inte som att han skulle vara den typen av kille som inte svarar över huvud taget. Det kan ju inte vara för inte som han är känd som en av skolans snällaste killar, eller? Har ingen aning om vad jag ska tro om honom nu. Mina kompisar nästan skrattade åt mig efter dansen för att vi såg så gulliga ut tillsammans så det verkar inte som att det bara är jag som har överanalyserat allt i mitt huvud... Ugh, vet inte vart jag ska ta vägen?!? Är typ arg och ledsen och besviken och allt jobbigt på samma gång... Kan tillägga att jag är väldigt blyg av mig och att allt det här är typ första gången som jag vågar ta kontakt med någon jag gillar Är det någon som är bättre än jag på sånt här som vet vad jag ska göra? x) 10 mar, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bullen289: Känner mig bara riktigt nere och urkass just nu... Bäst att ta det från början. Där jag bor så har alla nior en obligatorisk danskväll. Den danskvällen var nu förra tisdagen. Under dagen så kom det ut instruktörer till skolorna som lärde oss att dansa några vanliga dansstilar som skulle dyka upp på kvällen. Vi fick dessutom träna på att bjuda upp varandra och jag blev då uppbjuden av en av de killarna som många skulle anse vara riktigt och hur snäll som helst. Vi dansade och hade rätt kul ihop, han gav mig komplimanger osv. Under eftermiddagen så bestämde jag mig för att jag skulle våga bjuda upp honom under kvällen, det visade sig inte behövas eftersom att han frivilligt kom till mig och bad om en dans. Så jag dansade de två låtarna med honom och hade det supermysigt. Han kollade in i mina ögon typ hela tiden och log samtidigt. Under valsen höll han mig jättenära och liksom kramade om mig mer än nödvändigt. Efter dansen var jag dum nog att springa iväg direkt så stackarn trodde säkert att han gjort något fel... I vilket fall så frågade han mig och mina kompisar om någon ville dansa, vilket jag tackade ja till. Innan dansen började så stod han och höll lite i mina händer, en vanlig buggfattning fast innan dansen, och liksom gungade dem fram och tillbaka. Innan dansen gav han mig ännu någon form av komplimang och sen dansade vi låtarna och det hände inte så mycket mer... Dum som jag var så föll jag pladask för honom, hade sett honom under hela året och tyckt att han var snygg, det kändes jättebra. Jag fick vara med på hans rätt begränsade vänlista på facebook osv. Har sedan dess funderat på att ta kontakt med honom via facebook men inte riktigt vågat göra det. Så i kväll gjorde jag det i alla fall, jag skickade ett rätt så oskyldigt "Hej Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Det kändes verkligen inte som att han skulle vara den typen av kille som inte svarar över huvud taget. Det kan ju inte vara för inte som han är känd som en av skolans snällaste killar, eller? Har ingen aning om vad jag ska tro om honom nu. Mina kompisar nästan skrattade åt mig efter dansen för att vi såg så gulliga ut tillsammans så det verkar inte som att det bara är jag som har överanalyserat allt i mitt huvud... Ugh, vet inte vart jag ska ta vägen?!? Är typ arg och ledsen och besviken och allt jobbigt på samma gång... Kan tillägga att jag är väldigt blyg av mig och att allt det här är typ första gången som jag vågar ta kontakt med någon jag gillar Är det någon som är bättre än jag på sånt här som vet vad jag ska göra? x) Jag skulle vänta ut ett tag och se om han tar kontakt! Har man mycket att göra så kan det ju hända att man skjuter på att svara på facebookmeddelanden. Jag gör det själv om jag bara är trött, speciellt om det är någon jag verkligen gillar - men sån är jag. ^^ Lycka till, till dig! 10 mar, 2014 22:13 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bullen289: Känner mig bara riktigt nere och urkass just nu... Bäst att ta det från början. Där jag bor så har alla nior en obligatorisk danskväll. Den danskvällen var nu förra tisdagen. Under dagen så kom det ut instruktörer till skolorna som lärde oss att dansa några vanliga dansstilar som skulle dyka upp på kvällen. Vi fick dessutom träna på att bjuda upp varandra och jag blev då uppbjuden av en av de killarna som många skulle anse vara riktigt och hur snäll som helst. Vi dansade och hade rätt kul ihop, han gav mig komplimanger osv. Under eftermiddagen så bestämde jag mig för att jag skulle våga bjuda upp honom under kvällen, det visade sig inte behövas eftersom att han frivilligt kom till mig och bad om en dans. Så jag dansade de två låtarna med honom och hade det supermysigt. Han kollade in i mina ögon typ hela tiden och log samtidigt. Under valsen höll han mig jättenära och liksom kramade om mig mer än nödvändigt. Efter dansen var jag dum nog att springa iväg direkt så stackarn trodde säkert att han gjort något fel... I vilket fall så frågade han mig och mina kompisar om någon ville dansa, vilket jag tackade ja till. Innan dansen började så stod han och höll lite i mina händer, en vanlig buggfattning fast innan dansen, och liksom gungade dem fram och tillbaka. Innan dansen gav han mig ännu någon form av komplimang och sen dansade vi låtarna och det hände inte så mycket mer... Dum som jag var så föll jag pladask för honom, hade sett honom under hela året och tyckt att han var snygg, det kändes jättebra. Jag fick vara med på hans rätt begränsade vänlista på facebook osv. Har sedan dess funderat på att ta kontakt med honom via facebook men inte riktigt vågat göra det. Så i kväll gjorde jag det i alla fall, jag skickade ett rätt så oskyldigt "Hej Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Det kändes verkligen inte som att han skulle vara den typen av kille som inte svarar över huvud taget. Det kan ju inte vara för inte som han är känd som en av skolans snällaste killar, eller? Har ingen aning om vad jag ska tro om honom nu. Mina kompisar nästan skrattade åt mig efter dansen för att vi såg så gulliga ut tillsammans så det verkar inte som att det bara är jag som har överanalyserat allt i mitt huvud... Ugh, vet inte vart jag ska ta vägen?!? Är typ arg och ledsen och besviken och allt jobbigt på samma gång... Kan tillägga att jag är väldigt blyg av mig och att allt det här är typ första gången som jag vågar ta kontakt med någon jag gillar Är det någon som är bättre än jag på sånt här som vet vad jag ska göra? x) Jag skulle vänta ut ett tag och se om han tar kontakt! Har man mycket att göra så kan det ju hända att man skjuter på att svara på facebookmeddelanden. Jag gör det själv om jag bara är trött, speciellt om det är någon jag verkligen gillar - men sån är jag. ^^ Lycka till, till dig! Tack! Behövde verkligen höra det just nu! 10 mar, 2014 22:15 |
|
Vildvittra
Elev |
![]() Till; Dumma bilister. Gubbar som tror de äger gatan. Folk Regn Bussar som inte väntar på mig då jag missar dem. Ketchup som inte finns i vårt kylskåp. Min hjärna. Att folk bor så långt bort. Att Sverige inte är som i en klump och avlångt istället. Samt andra liknande saker c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 mar, 2014 22:45 |
|
Luna Chang
Elev |
bullen289
Det kan ju hända att han helt enkelt var upptagen med annat då du skrev? Jag tycker du ska ha en positiv inställning till det hela, jag tro på dig!! Hej 10 mar, 2014 23:53 |
|
Ollis100
Elev |
Jag är bara så jävla trött på att låtsas vara någon jag inte är.
hej 11 mar, 2014 02:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: Jag är bara så jävla trött på att låtsas vara någon jag inte är. Hur viktigt är det att du fortsätter låtsas då? 11 mar, 2014 02:25 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Jag är bara så jävla trött på att låtsas vara någon jag inte är. Hur viktigt är det att du fortsätter låtsas då? Det är inte viktigt att jag låtsas, det är mer att jag inte vågar berätta för folk "vem jag är", you know? Liksom, jag är ganska säker på att största delen av min familj och mina kompisar skulle vara helt okej med det, men jag vågar ändå inte ._. hej 11 mar, 2014 02:50 |
|
hyperion
Elev |
Jag tycker verkligen inte om min engelska lärare just nu alltså. Fick C på min engelska text med motiveringen att mina meningar var för långa och komplicerade.
Meningarna är imo en smaksak, jag erkänner att jag skriver väldigt långa meningar ibland, men det är just för att jag föredrar att använda kommatecken då det känns som att punkt ger ett så abrupt stopp. Och hur fan kan mitt språk vara för komplicerat för Engelska 7? Det är liksom den mest avancerade engelska kursen innan universitets-nivå??? Och det var inte ens komplicerade meningar, jag använde kanske en del ord som de flesta i min engelska kurs inte har hört förut (men det har nog mer att göra med att de inte kan engelska ordentligt...), men för komplicerade?!??!?!?!?!? ![]()
11 mar, 2014 10:21 |
|
Rowena
Elev |
HALLÅ VARFÖR ÄR DET INTE VARMT UTE!!??
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 11 mar, 2014 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen