GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Petra Hyrrot: Jippie! Nu har jag sportlov!!! Jag får sportlov först om två veckor
8 feb, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2013 18:12 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Petra Hyrrot: Jippie! Nu har jag sportlov!!! Lyckost själv har men det vecka 8 Samma här! *high five* Haha, vad vi kommer reta de som har sportlov nu.. ^^
8 feb, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
t i l d a: YEAH
btw. vet ni vad jag var smart och gjorde i tekniken i dag?XD jo vi höll ppå med limpistoler och jag limade på ett papper en kille sa att han var smarate än jag och jag bara: "Nej, jag är smartare" också tar jag i limmet som inte har torkat än, och det är ju skitvarmtXD 8 feb, 2013 18:29 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: t i l d a: YEAH btw. vet ni vad jag var smart och gjorde i tekniken i dag?XD jo vi höll ppå med limpistoler och jag limade på ett papper en kille sa att han var smarate än jag och jag bara: "Nej, jag är smartare" också tar jag i limmet som inte har torkat än, och det är ju skitvarmtXD HAHAHA ditt smarto xD ♥ Själv.... gjorde jag absolut INGENTING på biologin. Satt och kollade på den första minuten av the grudge och sen på Hej Hej Sommar.. Vi var ensamma i ett rum där ingen kom in så varför inte? xD
8 feb, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Borttagen: t i l d a: YEAH btw. vet ni vad jag var smart och gjorde i tekniken i dag?XD jo vi höll ppå med limpistoler och jag limade på ett papper en kille sa att han var smarate än jag och jag bara: "Nej, jag är smartare" också tar jag i limmet som inte har torkat än, och det är ju skitvarmtXD HAHAHA ditt smarto xD ♥ Själv.... gjorde jag absolut INGENTING på biologin. Satt och kollade på den första minuten av the grudge och sen på Hej Hej Sommar.. Vi var ensamma i ett rum där ingen kom in så varför inte? xD hahaXD vet♥ XD vad awzome att inte gör något 8 feb, 2013 18:35 |
|
mican00
Elev |
8 feb, 2013 20:09 |
|
mican00
Elev |
8 feb, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Åh gosh, jag orkar inte med livet... srsly, vart är mänskligheten på väg? -.- När en person blir tvingad till en sak ("Du måste göra det Andrea!"
Och så ska vi redovisa om NÅGOT (fritt) på tisdag som vi inte har läst något om... alltså, vi ska kunna det direkt. Jag tror att jag ska ta Yohio, om man får välja personer 8 feb, 2013 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen