@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
26 jul, 2013 10:34 |
|
Godrica
Elev |
Love is love ♥
26 jul, 2013 10:44 |
|
scarhead
Lärare |
när MultiCon var igång fick jag en hemsk förkylning på bara en dag och fick jätteont i halsen och kväljningar hela natten, somnade inte förrän halv nio.
Optic väckte mig klockan nio. wellwell 26 jul, 2013 10:45 |
|
stellaa
Elev |
26 jul, 2013 10:49 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2013 10:52 |
|
scarhead
Lärare |
kära vänner, jag sitter nu i norra Finland aka myggornas favoritplats. MEN jag har knappt blivit biten i år!!!!
men just när jag HAR blivit biten av en mygga, så är en av platserna - min tå. jag börjar undra 26 jul, 2013 11:06 |
|
Margaret
Elev |
Jag sitter just nu inne på British museum i London, och har precis fikat lite. Älskar den här staden redan, trots att jag knappt varit här en dag.
![]()
26 jul, 2013 11:10 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Margaret: Snälla sig att jag får komma haha! Men vad mysigt, njut av resan! Jag sitter just nu inne på British museum i London, och har precis fikat lite. Älskar den här staden redan, trots att jag knappt varit här en dag. 26 jul, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Woho! Nu har min leverans äntligen kommit! Har "bara" väntat i sådär tre månader på att den skulle komma, sjukt jobbigt att behöva förklara anledningen för undrande kunder.. Så nu kommer jag göra fjäderpennor så fjädrarna flyger omkring här hemma. Kommer förmodligen ha skitont i fingrarna i slutet av helgen.. Har typ sådär 17 beställningar. Jippie! Aj mina händer x_x Och jag har gjort en av dem! Och imorgon hämtar jag ut paketet med den i, aaah! Det blir kul What! ^^ Då måste det vara du som köpte Le Ciel? Japp, det var jag! ^^ 26 jul, 2013 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Woho! Nu har min leverans äntligen kommit! Har "bara" väntat i sådär tre månader på att den skulle komma, sjukt jobbigt att behöva förklara anledningen för undrande kunder.. Så nu kommer jag göra fjäderpennor så fjädrarna flyger omkring här hemma. Kommer förmodligen ha skitont i fingrarna i slutet av helgen.. Har typ sådär 17 beställningar. Jippie! Aj mina händer x_x Och jag har gjort en av dem! Och imorgon hämtar jag ut paketet med den i, aaah! Det blir kul What! ^^ Då måste det vara du som köpte Le Ciel? Japp, det var jag! ^^ Hoppas verkligen du kommer att tycka om den! (Och som jag skrev till din mamma - är det något som mot förmodan skulle vara fel så tveka inte att höra av er!) ^^ 26 jul, 2013 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen