Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lav u guys.Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder! 10 mar, 2014 20:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag bakar drömmar just nu och ni kan få smaka Skrivet av Borttagen: lav u guys. Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder!
10 mar, 2014 20:32 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag bakar drömmar just nu och ni kan få smaka Skrivet av Borttagen: lav u guys. Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder! Jag skulle väldigt gärna bo med er i det där slottet och se på Harry Potter och äta drömmar och ha det underbart. (Tack för att ni gjorde dagen lite trevligare! c: ) ![]()
10 mar, 2014 20:35 |
|
Salem
Lärare |
10 mar, 2014 20:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag bakar drömmar just nu och ni kan få smaka Skrivet av Borttagen: lav u guys. Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder! Jag skulle väldigt gärna bo med er i det där slottet och se på Harry Potter och äta drömmar och ha det underbart. (Tack för att ni gjorde dagen lite trevligare! c: ) jag kommer också gärna med om det finns en tom skrubb! åh nu börjar man ju önska att man kunde det på riktigt... 10 mar, 2014 20:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag bakar drömmar just nu och ni kan få smaka Skrivet av Borttagen: lav u guys. Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder! Jag skulle väldigt gärna bo med er i det där slottet och se på Harry Potter och äta drömmar och ha det underbart. (Tack för att ni gjorde dagen lite trevligare! c: ) jag kommer också gärna med om det finns en tom skrubb! åh nu börjar man ju önska att man kunde det på riktigt... Du kan få skrubben under trappan Hej 10 mar, 2014 20:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Luna Chang Yess
10 mar, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte ljuga mer!
10 mar, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Jinx, MTEL & hessactually, my dear roomies när ska vi flytta in?? Typ nu känner jag. Packa väskorna - vi ska flytta till Slovenien, av alla ställen. Oh holy moly typ. När åker vi? 10 mar, 2014 21:02 |
|
Myling
Elev |
Måste skriva hur NÖJD jag är med tillvaron just nu!
Har äntligen lyckats flyta upp till ytan igen, lustigt nog sker detta nästan alltid samma vecka varje år, haha. Fyller år på onsdag och trots miniångest för att tiden snurrar lite för fort och jag inte riktigt vill bli äldre så känns det toppen! Hade kalas i lördags och det var så kul, nästan alla mina var där. Imorgon ska jag glida runt på stan och unna mig lite shopping, en ny piercing och sådan mysigt! Onsdag blir det lunch med min extramamma, middag med papi och vänner och sedan öl. Och fredag en öl med en mycket gammal vän som jag såg i lördags för första gången på MINST två år. Känns så kul, ljust och hoppfullt nu! Äntligen uppe ur vinterdeppet! WOHO! 10 mar, 2014 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen