Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
HarryPotterr
Ja HAHA nej, det är inte så jag upplevt dig xD 1 jul, 2012 22:56 |
|
Korra
Elev |
HarryPotterr - det är all denna kärlek från er som får min musikaliska låga att brinna så starkt ♥
1 jul, 2012 22:56 |
|
AlexZz
Elev |
Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD
. .
1 jul, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
1 jul, 2012 23:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xDCara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD ![]()
1 jul, 2012 23:03 |
|
Amandan
Elev |
1 jul, 2012 23:04 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! . .
1 jul, 2012 23:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! ![]()
1 jul, 2012 23:08 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha äh, vi springer bara vöer henne Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: haha men de är ju inte lika kul xD haha vi tänker bara klampa in i ditt hus och sedan omringa din säng och stirra på dig tills du vaknar xD Cara Riddle Hopefully. Förvarna mig bara så att jag inte träffar er för första gången med morgonrufs... XD Okej, förvarna mig så att min mamma inte är hemma! Nej, jag är bara orolig att hon blir arg om ni kommer utan att hon vet det. Hon brukar bli lite sådan när hon inte vet vad som ska hända. x3 . .
1 jul, 2012 23:10 |
|
Margaret
Elev |
Det är första gången jag gjort en sånhär, tror jag...
Well, here we go: Savi Du är en så bra tjej som jag kommer ihåg ända från början av min mugglistid. Du skriver jämt så bra och vettiga inlägg och Mugglis skulle inte vara detsamma utan dig. Hotissue Hade precis blivit utnämnd till prefekt när jag började här, om jag minns rätt. Grym tjej som sköter sin uppgift helt fantastiskt, som skriver bra inlägg i forumet och som är väldigt hjälpsam och trevlig. Minidjuret Har tyvärr inte pratat så mycket med dig (vilket nog delvis är mitt fel, minns jag nu, då jag glömde att svara på ditt mail förra veckan), men du verkar helt awesome av vad jag sett av dig, och jag skulle verkligen inte ha något emot att prata mer med dig. joel9324 Har inte pratat så mycket med dig heller, men jag tycker verkligen att du bidrar till det här forumet. En bra medlem med bra inlägg, som verkar väldigt mogen för sin ålder dessutom. Fang Har inte pratat mycket med dig heller, men jag tycker att det du skriver är bra och att du verkar vara en bra person och medlem. Kintsugi En underbar tjej som funnits här på Mugglis under hela min tid. Du skriver alltid så bra, vettiga, kloka, roliga inlägg och känns verkligen som en viktig tillgång här på forumet. Jag ser upp till dig! Secchan Du är så himla trevlig och bra och skriver massa bra saker. Jag är glad över att ha träffat dig och skulle gärna göra det igen. Cara Riddle Du Tom Hiddleston/Loki-fangirl. Inte för att jag riktigt tycker om att du suktar så efter min man, men jag kan förlåta dig för det eftersom att du är så bra. And now we're officially facebook-friends too. Blev lite förvånad när jag såg din vänförfrågan, men accepterade den mer än gärna. -Patronus- Jag tycker att du skriver väldigt bra och kloka inlägg, att du är väldigt omtänksam och mogen för din ålder. Du är bra! Drake Du skriver också bra inlägg, det jag har sett av dig. Har inte pratat så mycket med dig varken i mail eller i forumet, men gillar vad du skriver. huffpuff Har inte sett så mycket av det du skrivit i forumet, vilket är synd. Men jag är övertygad om att du är lika awesome som så många andra mugglisar. 9te Verkar väldigt rolig och glad av det jag har sett i forumet. En bra mugglis. avifors aviforsen, vad kan jag säga. Mugglis skulle verkligen inte vara detsamma utan dig, som kan få varenda inlägg humoristiskt och som kastar omkring sig glädje som en vattenspridare. AVISOME! Li Vad vore mugglis utan dig? Bokstavligt talat? Jag blir alltid lika glad av att läsa dina visheter och roliga kommentarer, och allt det du gör för underhållet av mugglis är ovärderligt, helt klart. Vi har dig att tacka för så mycket! Nessilini Har inte pratat mycket med dig, men det har ju hänt ibland, och det tycker jag är kul. Du har också varit här så länge jag kan minnas och jag har alltid tyckt om det du skriver här. Anapneo Har inte pratat så mycket med dig heller, men har sett mycket av dig i forumet. Jag gillar dig, tycker du är jättebra och skriver bra inlägg också. LeeGordan Tycker att du skriver väldigt bra inlägg, och sprider bra stämning på mugglis, samt verkar väldigt mogen för din ålder. Keep it up, Mugglis skulle inte vara samma sak utan dig. EmahS Verkar himla klok och skriver alltid så bra inlägg. Också trevlig och hjälpsam. Du är bra! EDIT: Jag tog så lång tid på mig att skriva denna att typ hälften av alla har loggat ut nu.. Men aja, de lär väl se det nästa gång de loggar in. ![]()
1 jul, 2012 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen