Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
Skrivet av Borttagen: God afton min herre/dam. Hur står det till i afton? Det står fantastiskt till, lite trött bara!
11 sep, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parseltongue: Skrivet av Borttagen: God afton min herre/dam. Hur står det till i afton? Det står fantastiskt till, lite trött bara! Underbart här borta. Börjar nog också bli lite trött, mina ögon svider en aning. Fint väder, inte sant? 11 sep, 2011 20:52 |
|
Enchanted
Elev |
Vad gör alla?
11 sep, 2011 20:52 |
|
Parseltongue
Elev |
11 sep, 2011 20:53 |
|
MayoGryffindor
Elev |
KossanBerta: Underbart väder ! Älskar när det regnar, det är så mysigt ! ^^ ♥
"She's buying the stairway to heaven" 11 sep, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parseltongue: @KossanBerta Helt förträffligt! Nästan som om det vore sommar fortfarande Ja... Den här sommaren har varit så underbar! Snustorrt överallt! *ironisk* Skrivet av MayoGryffindor: KossanBerta: Underbart väder ! Älskar när det regnar, det är så mysigt ! ^^ ♥ Det regnade som bara den idag, jag tyckte det var jättemysigt. *-* ♥ 11 sep, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2011 21:12 |
|
Borttagen
|
Awesome. Jag missade festen. :c 11 sep, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Awesome. Jag missade festen. :c Adam Adam, Adam adam. Det är fest nu hos adam adam adam. 11 sep, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Awesome. Jag missade festen. :c Adam Adam, Adam adam. Det är fest nu hos adam adam adam. Fest hos adam, fest hos adam. Nuuuuuuuuuuuu! 11 sep, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen