Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
20 sep, 2011 14:20 |
|
Salazar1
Elev |
GODIS
Slytherin Pride 20 sep, 2011 14:48 |
|
expelliarmus
Elev |
Citronisglassen
Jag & trevor vill flytta dit för att att våra underbara vänner childhoodlight & Elderwand bor där! :-) Ååååååh, jag vill ha lite disciplin på mig själv.
20 sep, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Jag vill...
...få ett Hogwartsbrev ...äta kakor ...åka till London ...läsa boken ljudet av ditt hjärta ...kunna flytande engelska NU!!! ...att skolan inte var så hopplöst odräglig pga de där dumma personerna som förstör allt ...se snyggare ut ...hitta nån bra twilight-hemsida som är gratis ...ha en bulle ...att ingen svält och inget krig existerade ...att kp kommer ...vara bra på att sjunga ...kunna spela piano ...ha fler vänner ...att alla mugglizar samlas på samma ställe ...vara duktig på att skriva ...att pottermore öppnar och att jag blir medlem där ...och mååånga saker till... 20 sep, 2011 15:24 |
|
kinshaw
Elev |
20 sep, 2011 15:28 |
|
baramin
Elev |
EN RÖD DUM DUFFEL.
Småblommiga docs, Årsförbrukning av strumpbyxor, Sockor. Sedan är min höst gjord. Tralala. En videokamera och lite kärlek, dessutom. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 sep, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
respekt!
20 sep, 2011 15:48 |
|
Ginnyy
Elev |
20 sep, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
FREDAG KVINNA! :OO
20 sep, 2011 15:51 |
|
Ginnyy
Elev |
20 sep, 2011 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen