the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Jag går och fixar ved men förvänta er inte att jag ska tända elden " sa Isac och började gå han kände ändå att han ville lokalisera området.
" Då gör vi andra vindskydd " sa Elionora.
21 nov, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
"jupp det är bara att börja" sa Yukiko som började med vindskyddet. Rin tvekade. Hon visste inte om hon skulle hjälpa till eller inte.
21 nov, 2015 22:24
|
|
Borttagen
|
Elionora hjälpte till
" Om du vill hjälpa till kan du hjälpa mig med granris " sa Sai hopfullt och såg på Rin.
21 nov, 2015 22:28
|
|
Borttagen
|
Rin tvekade fortfarande. Hon såg ner i marken med ett känslolöst ansiktes uttryck.
Yukiko suckade lite lätt.
21 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
" Kom igen " sa Sai och tänker försöker vara trevlig här.
21 nov, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
"okej" sa Rin lite lågt och började att hjälpa till.
21 nov, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
Sai log och började samla granris
" Mitt namn är Sai " sa Sai som bra början.
21 nov, 2015 22:36
|
|
Borttagen
|
"Rin" sa Rin som svar medans hon samlade granris.
21 nov, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
" Så vart kommer du ifrån? " frågade Sai nyfiket.
21 nov, 2015 22:40
|
|
Borttagen
|
"Japan" svarade Rin lite osäkert.
21 nov, 2015 22:40
|
Du får inte svara på den här tråden.