Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
3 maj, 2014 11:16
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i min säng och bara stirrade rakt fram.
3 maj, 2014 11:18
|
|
Borttagen
|
Jag slet ilsket bort lappen och satte mig i bilen.
3 maj, 2014 11:19
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och torkade bort mina tårar med tröjärmen. Det var ju inte Zacke som sade att jag var en tönt. Varför var jag ens sur på honom?
3 maj, 2014 11:22
|
|
Borttagen
|
Jag körde hemåt. Bilen var helt förstörd och Kalila var sur.
3 maj, 2014 11:24
|
|
Borttagen
|
Jag kanske bara överreagerade. Jag fick ju ändå höra om hur töntig jag var helatiden.
3 maj, 2014 11:25
|
|
Borttagen
|
Jag parkerade utanför huset.
3 maj, 2014 11:27
|
|
Borttagen
|
Jag skickade ett sms till Zacke:
Förlåt, jag överreagerade.
skrev jag.
3 maj, 2014 11:29
|
|
Borttagen
|
Min mobil hade laddat ut.
3 maj, 2014 11:30
|
|
Borttagen
|
Jag fick inget svar. Jag suckade. Nu var säkert han sur på mig.
3 maj, 2014 11:31
|
Du får inte svara på den här tråden.