Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Säg!!! Vad var det!! Säger jag nyfiket och sätter mig bredvid Brian.
- Säg snällaaaaaa!! Bedjar jag och plutar snällt med läpparna.
14 dec, 2013 01:23
|
|
Borttagen
|
"Jag får inte…", jag fumlar med händerna efter eldwhiskyn som står bredvid mig och tar sen en djup klunk.
14 dec, 2013 01:24
|
|
Borttagen
|
Jag blänger sårat på Brian.
- Wä. Du suger!! Muttrar jag och rycker flaskan ifrån honom. Jag tar en djupt klunk och håller sedan tillbaka den.
14 dec, 2013 01:27
|
|
Borttagen
|
Jag ser på korten.
"Vems tur att fråga?"
14 dec, 2013 01:28
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
- Jag trodde vi skulle köra nått annat! Flinar jag och ser menande på eldwiskyn.
14 dec, 2013 01:30
|
|
Borttagen
|
"Jag vill se någon ge dig en fråga", jag ler.
14 dec, 2013 01:33
|
|
Borttagen
|
Jag rodnar.
- Fråga mig då!! Säger jag.
14 dec, 2013 01:35
|
|
Borttagen
|
"Hmm. Sanning eller konka?"
14 dec, 2013 01:38
|
|
Borttagen
|
14 dec, 2013 01:38
|
|
Borttagen
|
"Okej… Vem var ditt första grovhångel?"
14 dec, 2013 01:49
|
Du får inte svara på den här tråden.