(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag reagerade på något på perrongen. Var det? Omöjligt! Jag vände mig om. Det var Abby.
27 okt, 2013 12:40 |
|
evee
Elev |
"Se inte på mig sådär, det är obehagligt" säger jag till personen som jag i ögonvrån ser nästan stirrar på mig.
![]() ![]()
27 okt, 2013 12:42 |
|
Borttagen
|
"Abby! vad gör du här?sa jag med en darrande röst.
Jag ville inte att hon ska se när jag hoppar 27 okt, 2013 12:47 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 12:50 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag darrade i hela kroppen. Jag fick inté fram ett ord. Plötsligt blev allt svart. Jag föll ihop på marken.
27 okt, 2013 12:51 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 12:57 |
|
Borttagen
|
Jag låg avsvimmad i hennes knä. Tåget körde sakta förbi.
27 okt, 2013 12:59 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag hörde en röst långt borta. Jag öppnade ögonen långsamt.
27 okt, 2013 13:03 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 13:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen