Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan reporterar till Kaptenen allt som han har hittat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vilka vill landa på planeten?, ni har fritt, inget ni kan göra." säger kaptenen till dem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jun, 2013 23:17 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det kanske är bäst om jag är med er, Sir." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 25 jun, 2013 23:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten nickade och Kestra suckade inombords, seriös folk kunde ta hand om sig själva. Alla här var utbildade för det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2013 09:41 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser sig omkring och suckar lite. "Vi kanske borde utforska området." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 26 jun, 2013 20:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi går ner på planeten." säger kapten och gör ett tecken att hela manskapet skulle följa med ner.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2013 21:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan följer tätt efter och ser sig omkring.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 26 jun, 2013 21:21 |
|
Vildvittra
Elev |
De får på sig utrustningen men luften där skall gå och andas och sedan gör de sig beredda att klättra ut ur skeppet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2013 21:22 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan har sin phaser riktad ut och ser sig omkring, för att det ska vara säkert.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 26 jun, 2013 21:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra går med dem och resten av manskapet undrandes över vad hon egentligen gjorde här, men det var trevligt med miljöombyte.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 jun, 2013 21:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen