Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"... Jag gick ett gymnasium (eller började ett i alla fall), som hade ledigt varje onsdag. Det var sjukt awesome att bara få en liten lucka sådär mitt i veckan, som en minihelg. :p Va?! Buhu!! *avundsjuk!!* Nämen vad trevligt "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 23:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"... Jag gick ett gymnasium (eller började ett i alla fall), som hade ledigt varje onsdag. Det var sjukt awesome att bara få en liten lucka sådär mitt i veckan, som en minihelg. :p Va?! Buhu!! *avundsjuk!!* Nämen vad trevligt O jag som kom hem från skolan för en timme sen... på en fredag!!! 27 mar, 2015 23:35 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Problemet är bara, att då skulle man säga "Det skulle vara jävligt skönt om man inte gick i skolan på torsdagar"... Jag gick ett gymnasium (eller började ett i alla fall), som hade ledigt varje onsdag. Det var sjukt awesome att bara få en liten lucka sådär mitt i veckan, som en minihelg. :p Va?! Buhu!! *avundsjuk!!* Nämen vad trevligt O jag som kom hem från skolan för en timme sen... på en fredag!!! Ja det är nog inte lika trevligt Jag slutar riktigt tidigt på fredagar, typ 13:45 "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 23:38 |
|
Hedwig96
Elev |
illusionofcoolnjaa på sätt o vis nog, men de va sista kvääällen idag :<
O på måndag är min sista skoldaaaag 27 mar, 2015 23:42 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Hedwig96: illusionofcoolnjaa på sätt o vis nog, men de va sista kvääällen idag :< O på måndag är min sista skoldaaaag Ånej! (Det är något dåligt va?) Men det verkar ju som om du tycker det är kul eftersom du gjorde massa Eller så kommer du sakna din klass? Och så var det jättetråkigt? Fast eftersom du skrev: njaa på sätt o vis nog tror jag inte riktigt på det. "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 23:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Hedwig96: illusionofcoolnjaa på sätt o vis nog, men de va sista kvääällen idag :< O på måndag är min sista skoldaaaag Ånej! (Det är något dåligt va?) Men det verkar ju som om du tycker det är kul eftersom du gjorde massa Eller så kommer du sakna din klass? Och så var det jättetråkigt? Fast eftersom du skrev: njaa på sätt o vis nog tror jag inte riktigt på det. jag mena att på sätt o vis nog var de roligt att ha kväll o jag trivs jättebra i den här skolan, vill verkligen inte sluta. O vet int vad jag ska göra i höst... O jag kommer sakna min klass jättemycket, varför går tiden så snabbt? de e förresten lite fel tråd att diskutera om de här 27 mar, 2015 23:56 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Hedwig96: illusionofcoolnjaa på sätt o vis nog, men de va sista kvääällen idag :< O på måndag är min sista skoldaaaag Ånej! (Det är något dåligt va?) Men det verkar ju som om du tycker det är kul eftersom du gjorde massa Eller så kommer du sakna din klass? Och så var det jättetråkigt? Fast eftersom du skrev: njaa på sätt o vis nog tror jag inte riktigt på det. jag mena att på sätt o vis nog var de roligt att ha kväll o jag trivs jättebra i den här skolan, vill verkligen inte sluta. O vet int vad jag ska göra i höst... O jag kommer sakna min klass jättemycket, varför går tiden så snabbt? de e förresten lite fel tråd att diskutera om de här Aha, tur att du har en (?) dag kvar då Jobbigt! Jag kommer sakna min klass och vi ska bara delas upp i nya... Ehm...Det är det nog... Okej allihopa, ni har inte sett, hört eller ens luktat någonting? "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 28 mar, 2015 00:00 |
|
Borttagen
|
jag: köp monster
pappa: jag tar det som ett aprillskämt MAN SKÄMTAR ALDRIG OM SÅNT!!!! 1 apr, 2015 15:30 |
|
Citruzz
Elev |
"Livet är som en fisk" - Maja imorse
"Ibland känner jag mig som lady gaga när jag äter frukost" - Alva " that awkward moment när katten inser att det inte finns plats i knäet" - elvira 1 apr, 2015 18:20 |
|
Chaemy
Elev |
1 apr, 2015 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen