Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Dusch ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 sep, 2012 23:32 |
|
me.
Elev |
Duch, är inte så speciellt förtjust i att simma runt bland mitt eget smuts och så slösar man massor av vatten!
22 sep, 2012 08:20 |
|
Conflate
Elev |
22 sep, 2012 08:42 |
|
MystiqueRed
Elev |
Dusch i ett badkar ♥
22 sep, 2012 09:45 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag säger nog dusch ... Kanske för att jag aldrig badar badkar (det är mest mamma och syrran som gör det). Och det beror på att jag typ får ont i ryggen av att sitta i badkaret (vet inte varför, men jag tycker inte det är särskilt skönt), vattnet blir jättesnabbt kallt, det är drygt att sitta ned och tvätta håret och man slösar mer vatten. Plus att det känns lite ofräscht att bada i sin egen smuts, så att säga. Men det kanske kan vara trevligt med ett badkar nån gång - om det är varmt och med mycket skum och bubblor. Och levande ljus, typ.
Anyhow ... Dusch är mer praktiskt, något mer miljövänligt och går snabbare. Så det får bli det! Resultatet i gårdagen fråga: 24-11 tll dusch! OBS! Nu finns ännu en ny fråga i första inlägget, vilket jag tror att ni börjar förstå nu. 22 sep, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Mössa. Huvudet är mycket viktigare att skydda. Dock är det så jobbigt när händerna blir kalla men man kan sticka in dem i fickorna då
22 sep, 2012 10:26 |
|
Ginny00
Elev |
Mössa. ♥
22 sep, 2012 10:30 |
|
-Patronus-
Elev |
22 sep, 2012 10:32 |
|
Lucy och Rose
Elev |
22 sep, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Både och, men mest mössa, har en favorit som jag ha fått från en kompis
22 sep, 2012 10:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen