GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' Japp, jag tror också att det är smileyn. Ja. Vänta jag ska bara prova.... Hufflepuff Det blev ingen länk. 12 aug, 2012 16:16 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' Japp, jag tror också att det är smileyn. Ja. Vänta jag ska bara prova.... Hufflepuff Det blev ingen länk. Ja, det gjorde jag. ![]()
12 aug, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Ok
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ehm, det är nåt med ditt användarnamn som inte lirar.. Det går liksom inte att tagga dig D: Menar du mig? Jag har sett ganska många gånger att mitt namn inte blir en länk. Jag tror att det kan bero på smilyn du har i ditt användarnamn. Jag vet andra som nämligen inte går att tagga pga. det '-' Japp, jag tror också att det är smileyn. Ja. Vänta jag ska bara prova.... Hufflepuff Det blev ingen länk. Ja, det gjorde jag. Okej, då vet jag inte vad man kan göra åt det. 12 aug, 2012 16:18 |
|
t i l d a
Elev |
12 aug, 2012 16:23 |
|
M00NSTER
Elev |
12 aug, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Någon här som har MSP?
12 aug, 2012 16:36 |
|
Tonks_xD
Elev |
12 aug, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Det tkr jag med
12 aug, 2012 16:39 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja heja haj sverige Ja, men vi ligger under Kom igen Sverige! Vi ska vinna detta!
12 aug, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen