The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Neej faktiskt inte, hästar kanske är typ grekernas djur eller något
25 aug, 2012 18:08 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Neej faktiskt inte, hästar kanske är typ grekernas djur eller något Ja, men det händer ju i många andra historier! Som tex HP och sedan är det ju gamla varelser som kanske inte just alltid kommer från den grekiska mytologin... Det är lustigt! xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
ja alltså jag hade inte tänkt på det innan du sade det och ja det är det ^^
25 aug, 2012 18:12 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja alltså jag hade inte tänkt på det innan du sade det och ja det är det ^^ Heh, började tänka på det igår Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
okej
25 aug, 2012 18:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 aug, 2012 18:49 |
|
Majis
Elev |
Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 18:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD
25 aug, 2012 18:51 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 aug, 2012 18:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks: Skrivet av Majis: Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Det tycker jag är väldigt dumt i sådana fall, oftast tycker jag att dom som är vackra brukar vara elaka O.o
25 aug, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen