Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 131 132 133 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Neej faktiskt inte, hästar kanske är typ grekernas djur eller något

25 aug, 2012 18:08

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Neej faktiskt inte, hästar kanske är typ grekernas djur eller något

Ja, men det händer ju i många andra historier! Som tex HP och sedan är det ju gamla varelser som kanske inte just alltid kommer från den grekiska mytologin... Det är lustigt! xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


ja alltså jag hade inte tänkt på det innan du sade det och ja det är det ^^

25 aug, 2012 18:12

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ja alltså jag hade inte tänkt på det innan du sade det och ja det är det ^^

Heh, började tänka på det igår

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:13

Borttagen

Avatar


okej nu loggar jag ut, ska kolla p John Carter

25 aug, 2012 18:21

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 18:49

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:50

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå


Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 18:51

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå


Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD

Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Liksom så tänkte jag Och lite så med magnifik också.......... xD Men ja... Kanske det är det som är osaken? O.o

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

25 aug, 2012 18:52

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Jessica Tonks:
Det kanske är så för att hästar är så vackra och magnifika djur?

Ja, men det finns ju varelser som inte är så snlla som ändå har nåt med hästar att göra xD Men ja... Smart teori ändå


Att hästar är magnifika och vackra har väl inget med att vara snäll att göra med? xD

Ja, men liksom vackra brukar ju oftast koppla till det snälla Liksom så tänkte jag Och lite så med magnifik också.......... xD Men ja... Kanske det är det som är osaken? O.o[/quote)

Det tycker jag är väldigt dumt i sådana fall, oftast tycker jag att dom som är vackra brukar vara elaka O.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

25 aug, 2012 18:53

1 2 3 ... 131 132 133 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.