Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Jag saknar er så himla mycket </3 ♥
10 maj, 2013 21:56 |
|
twisted
Elev |
Jag önskar att du var här så att jag kunde kyssa dig
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 10 maj, 2013 22:25 |
|
hyperion
Elev |
11 maj, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Jag både är ledsen och glad över att jag aldrig hann träffa dig innan du dog jag är ledsen för att det är svårt att sakna någon som man aldrig har träffat men, jag är glad för att om jag hade lärt känna dig, hade sorgen varit outhärdlig. ♥
11 maj, 2013 09:56 |
|
_Bella_<3
Elev |
11 maj, 2013 11:59 |
|
batteri
Elev |
11 maj, 2013 18:47 |
|
Safira Potter
Elev |
Till "XXXXXX"
Tycker om dig jättemycket. Men du verkar inte lägga märke till mig. Bara till XXXXX och till XXXXX. Förra året var du typ kär i mig men nu? Du ignorerar mig TOTALT. Men jag ser ju ibland att du sneglar åt mitt håll. Men varför pratar du inte? Vill bara höra ett litet ord. Men strunta i det då! Jättebra tråd LilyLunaPotter! http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc5ujypfq21rqqwxoo1_500.gif 11 maj, 2013 19:15 |
|
Cruciio
Elev |
11 maj, 2013 19:45 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Safira Potter: Att han/hon ignorerar dig behöver inte betyda att han/hon inte gillar dig. Jag har ignorerar typ alla jag varit kär i för att jag blev så Till "XXXXXX" Tycker om dig jättemycket. Men du verkar inte lägga märke till mig. Bara till XXXXX och till XXXXX. Förra året var du typ kär i mig men nu? Du ignorerar mig TOTALT. Men jag ser ju ibland att du sneglar åt mitt håll. Men varför pratar du inte? Vill bara höra ett litet ord. Men strunta i det då! Jättebra tråd LilyLunaPotter! nervös i deras närhet och trodde att de inte gillade mig. Bara då du vet ♥ Hoppas det löser sig ♥ 11 maj, 2013 19:47 |
|
Safira Potter
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Safira Potter: Att han/hon ignorerar dig behöver inte betyda att han/hon inte gillar dig. Jag har ignorerar typ alla jag varit kär i för att jag blev så Till "XXXXXX" Tycker om dig jättemycket. Men du verkar inte lägga märke till mig. Bara till XXXXX och till XXXXX. Förra året var du typ kär i mig men nu? Du ignorerar mig TOTALT. Men jag ser ju ibland att du sneglar åt mitt håll. Men varför pratar du inte? Vill bara höra ett litet ord. Men strunta i det då! Jättebra tråd LilyLunaPotter! nervös i deras närhet och trodde att de inte gillade mig. Bara då du vet ♥ Hoppas det löser sig ♥ Tack så mycket, LauraTree! Det var verkligen snällt att du tog dig tid att läsa mitt inlägg och att du svarade mig! Tack så jättemycket! Hoppas också att det löser sig, och tack igen! ♥ http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc5ujypfq21rqqwxoo1_500.gif 12 maj, 2013 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen