The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: ^ ^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort? Nej vi ska inte döda... Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side... Men vi måste väl ändå tänka som Voldemort? Är de inte med oss dödar vi dem. >8D Nej, vi gör inte så längre... Skrivet av Borttagen: Minidjuret, det var precis det jag tänkte O.o Heheh, vi kanske tänker väldigt lika? 31 dec, 2011 12:01 |
|
Borttagen
|
aja, jag ska iaf lista ut nån evil plan idag, ska fira Voldie ^^
31 dec, 2011 12:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^jag röstar för voldie friande.
31 dec, 2011 12:04 |
|
Borttagen
|
Men vi tänkte ju döda folk igår. ;w;
31 dec, 2011 12:05 |
|
Borttagen
|
jag och failarN har haft en liten idé om att vi skulle ha en tävling i nån vecka eller så för den som gör finaste födelsedagskort, men vet inte om det funkar c: vad tror ni?
31 dec, 2011 12:06 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:06 |
|
Borttagen
|
Hon är med i THE DARK SIDE!
Fattar ni inte! 31 dec, 2011 12:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Vem? S: 31 dec, 2011 12:09 |
|
Borttagen
|
carro78 är med i The Dark Side
Ni kan inte döda henne! 31 dec, 2011 12:10 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Va, nej, ingen här ska dö? S: 31 dec, 2011 12:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen