Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 131 132 133 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
^
^ Nej, är de inte på vår sida ska de dödens dö. Tänk lite, vad hade Voldemort gjort?


Nej vi ska inte döda...

Och voldemort har inget med detta att göra! Detta är inte den The dark side...


Men vi måste väl ändå tänka som Voldemort? Är de inte med oss dödar vi dem. >8D


Nej, vi gör inte så längre...

Skrivet av Borttagen:
Minidjuret, det var precis det jag tänkte O.o


Heheh, vi kanske tänker väldigt lika?

31 dec, 2011 12:01

Borttagen

Avatar


aja, jag ska iaf lista ut nån evil plan idag, ska fira Voldie ^^

31 dec, 2011 12:02

DeathDownAlex
Elev

Avatar


^jag röstar för voldie friande.


31 dec, 2011 12:04

Borttagen

Avatar


Men vi tänkte ju döda folk igår. ;w;

31 dec, 2011 12:05

Borttagen

Avatar


jag och failarN har haft en liten idé om att vi skulle ha en tävling i nån vecka eller så för den som gör finaste födelsedagskort, men vet inte om det funkar c: vad tror ni?

31 dec, 2011 12:06

carro78
Elev

Avatar


Men harrys garderob då?? Jag vill erövra harrys garderob ju!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

31 dec, 2011 12:06

Borttagen

Avatar


Hon är med i THE DARK SIDE!
Fattar ni inte!

31 dec, 2011 12:07

Minidjuret
Elev

Avatar


^

Vem? S:

31 dec, 2011 12:09

Borttagen

Avatar


carro78 är med i The Dark Side
Ni kan inte döda henne!

31 dec, 2011 12:10

Minidjuret
Elev

Avatar


^

Va, nej, ingen här ska dö? S:

31 dec, 2011 12:10

1 2 3 ... 131 132 133 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.