Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Daniel Davis
Elev |
Thnx
Be brave be strong a Gryff! https://lh4.googleusercontent.com/-XFXfSGCtUN0/UdTLmgz5tuI/AAAAAAAAARM/bI8nodsy1fw/w390-h520-no/13+-+1 https://lh5.googleusercontent.com/-AaSSyYvM-Xg/UdTK-_NHgjI/AAAAAAAAAQc/YKiP4yrLG_8/w619-h463-no/13+-+1 23 aug, 2012 18:15 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Jag kom just att tänka på att MizzNina är superbäst. Och att jag kanske borde säga det till henne. ^^ *fniss* ♥♥♥ Made my evening. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 aug, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag vill ge en komplimang till Estella och Cho Chang E för att dom skriver så bra ff tussen tack Ida Ginny Lovegood 23 aug, 2012 18:30 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag vill ge en komplimang till Estella och Cho Chang E för att dom skriver så bra ff tussen tack Ida Ginny Lovegood jag talar bara sanning!
23 aug, 2012 18:59 |
|
Kedjebrev
Elev |
23 aug, 2012 19:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 aug, 2012 19:57 |
|
Ginny00
Elev |
23 aug, 2012 19:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 aug, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
![]() Vilma. Vilma vilma vilma. So the lion fell in love with the lamb. (oksorryjagvarbaratvungen) Fast egentligen tror jag att vi skulle vara coolare djur- Jag paxar en koala o.o Nej men okej förlåt för mitt babbel- men jag gör så när jag blir nervös eller bara helt speachless. I cant even- Åh. Åh åh åh så underbar du är. I love you. Du får mig att le varje gång jag ser ditt namn poppa upp och när jag träffar dig vill jag bara krama dig gång på gång för du är nog ett av dom bästa sakerna som hänt mig. Nu när jag läser din text blir jag alldeles tårögd. Jag tänker tillbaka och ler igenom tårarna. Jag tänker på allt vi har delat tillsammans och jag är tacksam att det har varit med dig. För du är helt underbar - klok, rolig och hur omtänksam som helst. Som en ängel. Som en syster till mig och jag är bara- nej jag hittar inte ord. Så sjukt glad att jag känner dig underbara, vackra du. Jag är så glad att du var modig nog att skicka iväg ett meddelande till mig, jag är trotts allt väldigt konstig och har ett galet rykte här på mugg. Men nu när jag tänker tillbaka är det väll inte så konstigt att du skickade till mig. För du ÄR modig och stark. Glöm inte det. Sötaste du, älskar dig. Du ska veta att jag alltid finns här lika mycket som du finns där för mig - du kan alltid prata med mig och tro aldrig något annat. Nervös behöver du inte vara (även fast jag också är det ibland) men ja, jag tycker du är perfekt precis som du är. Du är som en glödlampa - kraft och stryka. Ett ljus? I dunno. I alla fall, jag är så sjukt tacksam över att du är här och inget skulle vara det samma utan dig ♥ (ellie lovegood) 23 aug, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Det där var så sjukt vackert.
Herregud, nu börjar ju jag gråta här. Åhhh alltså jag vet inte vad jag ska säga. Räcker det med ett... Jag älskar dig? För det gör jag. Supermegajättemycket. Mer än jag kan förklara. Tack för att jag får vara din vän♥ And remember... No measure of time with you will be long enough. And yes, I just did. (ping: avifors) 23 aug, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen