Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
10 mar, 2014 19:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Thanks!! Hej 10 mar, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. 10 mar, 2014 19:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Jag förstår dig. Jag fick inte heller mycket sömn inatt och har suttit i mina skolböcker hela dagen. Ugh Hej 10 mar, 2014 19:49 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven.
10 mar, 2014 19:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Hej 10 mar, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? 10 mar, 2014 20:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Hej 10 mar, 2014 20:04 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger.
10 mar, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Alltså på riktigt, jag önskar att jag kunde köpa det där slottet och att vi alla kunde gosa in oss där tillsammans för jag tycker så himla mycket om er alla trots att vi aldrig träffats. Skyller sentimentaliteten på mycket få timmar sömn, intensiv dag och over emotional p.g.a. TV-serie. Eller huur???? Harry Potter maraton i slottets fängelsehålor liksom. Heaven. Did you just describe heaven? Vill ni bli min nya familj? Sure! Typ ja tusen gånger. Absolut, broder! 10 mar, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen