GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tyvärr stängdes sidan, så jag kan inte kolla... men sök på "Yohio" på Youtube, och titeln är typ "Yphio träffar fans" eller så, om mitt minne stämmer Skrivet av Borttagen: Såg på ett klipp med Yohio, där han träffade sina fans... det var lite roligt X) Ja, då gick han ut och kramade några och skrev någon autograf osv, och typ fem sekunder senare sa hans vakt-sak "Nä, nu måste han gå inte så att han inte blir kall" HAHA (ok, det var säkert bara jag som tyckte att det var roligt, jag har lite udda humor xD) Vad heter det klippet? 7 feb, 2013 19:44 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Åh vad roligt! Grattis!!! ![]()
7 feb, 2013 19:46 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Grattis!! GRATTIS!!!!!! Skrivet av JosefinFini: TACK ALLIHOP, NI ÄR BÄST ♥ ♥ ♥ Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Åh vad roligt! Grattis!!! 7 feb, 2013 20:00 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Grattis!! GRATTIS!!!!!! Skrivet av JosefinFini: TACK ALLIHOP, NI ÄR BÄST ♥ ♥ ♥ Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Åh vad roligt! Grattis!!! min paralell klass är med.
7 feb, 2013 20:04 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Ok.. Har de åkt ut nu?? Eller är de kvar än??Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Grattis!! GRATTIS!!!!!! Skrivet av JosefinFini: TACK ALLIHOP, NI ÄR BÄST ♥ ♥ ♥ Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Åh vad roligt! Grattis!!! min paralell klass är med. 7 feb, 2013 20:05 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av mican00: Skrivet av Tonks_xD: mican00 har typ alla 6:or i sverige nationella på samma dag? för alla gjorde ju det då.. :o (jag går i femman) Yep, alla 6:or har på samma dag. Likadant med 3:or och 9:or Jo, just sexor och nior hade svenska samma dag Btw, tyckte du skönlitterära texternas läsförståelse var lättare än faktatexten eller tvärt om? Jag tyckte faktatexterna var lättare c: Jag tycker nog som dig ![]()
7 feb, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag längtar till... PÅ LÖRDAG 8DDDD
7 feb, 2013 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag se på Glee ♥ Lyckan.
8 feb, 2013 10:33 |
|
Borttagen
|
JA!
Min Ungerska Taggsvans kläcktes! 8 feb, 2013 14:16 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA! Min Ungerska Taggsvans kläcktes! Yay! XD Jag har haft en drake, men den dog när jag var på Gotland i 2 veckor i somras ![]()
8 feb, 2013 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen