Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
23 aug, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: tack Ida Ginny Lovegood du är också jätte bra vänn å tack ingen orsak 23 aug, 2012 14:41 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag kom just att tänka på att MizzNina är superbäst. Och att jag aknsek borde säga det till henne. ^^
23 aug, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Varje gång jag går in i den här tråden vill jag ge tre sidor långa komplimanger till alla mugglisar. För ni förtjänar det verkligen.
Men, nu tänker jag tillägna det här inlägget till Matilda/Iris. Jag vet fortfarande inte vad jag ska kalla dig. Let’s say avifors. Jag kommer ihåg när jag la märke till dig första gången, när jag beslutade att försöka mig på att flytta från Harry Potter-forumet, till Off Topic. Intresseklubben Antecknar låg på första sidan, och tja, tänkte jag, varför inte? Så, jag klickade mig in, och kände igen dig som hon som precis blivit ny prefekt, men bara på namnet. Du hade den där supergulliga bilden på dig vid en vägg i gamla stan som avatar. Jag fnissade lite åt första inlägget, inte mer med det. Men jag flyttade faktiskt över till Off Topic för alltid (herregud vad det lät dramatiskt), och ju mer jag skrev, desto mer såg jag av dig. Till slut blev jag din hemliga beundrare, haha. Jag läste igenom alla dina forumbetyg och förundrades över vilken cool människa du var. Så, efter månader av stalkande, en sen natt i januari, så skickade jag den första ugglan. Jag kanske är feg, men jag är faktiskt väldigt blyg. Jag var på mobilen, och gömde mig under täcket för att jag inte kunde sova pga. Jetlag. Och jag fick ett svar på ugglan. Ska jag vara ärlig? Jag var skitnervös. Tänk om hon tyckte att jag var konstig? Men hon var så fantastiskt snäll och rolig och awesome. Vår första konversation, ärligt talat, jag kan fortfarande skratta åt den. Åhh minnen♥ Konversationen upphörde så småningom. Och sen skickade en till uggla någon månad senare, och dem konversationerna tar nog upp hälften av min inkorg, haha. Nog om våran story, för den här komplimangen är ju tillägnad dig. Vet du hur fantastisk du är? Att du alltid svarar på mina meddelanden, muntrar upp mig när jag är nere, får mig att skratta oavsett vad. Jag är så otroligt glad att få ha dig som vän, och att jag skickade det där första meddelandet. Och varje gång vi har träffats, åhhhhh feelings. Kommer du ihåg första gången, på träffen i mars? När du var sen och stod och ropade efter mig, och åh när jag såg dig och lalalala. Det var FANTASTISKT.♥ Du är FANTASTISK. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, haha. Du är som den storasystern jag aldrig haft. Alla råd du har gett mig, alla fanfics du har tipsat om, våra Hunger Games-diskussioner. När vi satt och kastade popcorn på varandra på American Reunion. Åh, den filmen. När du tappade bort dig på Hollister. När vi såg Edward Scissorhands i Rålambshovparken. Batman to my Robin, Katniss to my Prim, Harry to my Louis, Liam to my Niall. You’re like a drug to me. Wait I did just quote twilight. Well well well, tre ord är väl egentligen det enda som räcker. I love you.♥ 23 aug, 2012 17:49 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
23 aug, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag vill ge en komplimang till Estella och Cho Chang E för att dom skriver så bra ff Jag ger en komplimang till dig för att du är den bästa läsaren 23 aug, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Captain J., vad hade jag gjort utan dig?! Ingenting misstänker jag, men tack så sjukt mycket för allt du gjort. :'3
Ville mest säga tack, vet inte mer att just nu. 23 aug, 2012 18:00 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag vill ge en komplimang till Estella och Cho Chang E för att dom skriver så bra ff Jag ger en komplimang till dig för att du är den bästa läsaren å tack! de är en ära!!!!
23 aug, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MEN VAD SNÄLL DU ÄR! Dessutom är det jag som ska tacka, tacka för att du är min vän. Har hjälpt massor dessa dagarna. :3 Captain J., vad hade jag gjort utan dig?! Ingenting misstänker jag, men tack så sjukt mycket för allt du gjort. :'3 Ville mest säga tack, vet inte mer att just nu. 23 aug, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nepp, det är du som är snäll! Skrivet av Borttagen: MEN VAD SNÄLL DU ÄR! Dessutom är det jag som ska tacka, tacka för att du är min vän. Har hjälpt massor dessa dagarna. :3 Captain J., vad hade jag gjort utan dig?! Ingenting misstänker jag, men tack så sjukt mycket för allt du gjort. :'3 Ville mest säga tack, vet inte mer att just nu. Hehe.... Vi kan tacka varandra för det, du har också hjälpt mig jättemycket de senaste dagarna och innan dess också. :'3 23 aug, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen