Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det. USHUSHSUH Du vill inte byta? Jag hatar skidor. With a passion. Så nej. 10 mar, 2014 18:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det. USHUSHSUH Du vill inte byta? Jag hatar skidor. With a passion. Så nej. Välkommen till klubben. Du har iallafall turen att inte tvingas skidra en hel dag. Hej 10 mar, 2014 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Jinx, MTEL & hessactually, my dear roomies när ska vi flytta in?? Typ nu känner jag. Packa väskorna - vi ska flytta till Slovenien, av alla ställen. ![]() 10 mar, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det. USHUSHSUH Du vill inte byta? Jag hatar skidor. With a passion. Så nej. Välkommen till klubben. Du har iallafall turen att inte tvingas skidra en hel dag. Du har åtminstone turen att du är uppvuxen där så du har (antagligen) lärt dig åka skidor sen du var liten och kan om någon ber dig. Jag har åkt slalom en gång i mitt liv. Eller ja, slalom och slalom. Tillbringade större delen av tiden med att sitta på rumpan och försöka komma upp på skidhelevetet igen medan fyraåringar susade förbi helt perfekt -.-' 10 mar, 2014 18:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det. USHUSHSUH Du vill inte byta? Jag hatar skidor. With a passion. Så nej. Välkommen till klubben. Du har iallafall turen att inte tvingas skidra en hel dag. Du har åtminstone turen att du är uppvuxen där så du har (antagligen) lärt dig åka skidor sen du var liten och kan om någon ber dig. Jag har åkt slalom en gång i mitt liv. Eller ja, slalom och slalom. Tillbringade större delen av tiden med att sitta på rumpan och försöka komma upp på skidhelevetet igen medan fyraåringar susade förbi helt perfekt -.-' Längdskidor ja. Vilket är tråkigare än tråkigast och jag har inte åkt på tre år nu. Slalom har jag aldrig åkt. Om man inte räknar friluftsdagen förra året då jag stod på min kompis skidor medans hon åkte. (Säga vad man vill om det, men kul vare för det gick inte särskilt bra x)) Hej 10 mar, 2014 18:19 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Jinx, MTEL & hessactually, my dear roomies när ska vi flytta in?? Typ nu känner jag. Packa väskorna - vi ska flytta till Slovenien, av alla ställen. Oh fuck yes att vi ska!
10 mar, 2014 18:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
10 mar, 2014 18:58 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av yerAwizardThea: Oh god... Får jag plats i bagaget? Ofc! Du ser så många pers slottet rymmer! Hoppa på tåget my friend ![]()
10 mar, 2014 19:03 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Salem: Yay ^^ Skrivet av yerAwizardThea: Oh god... Får jag plats i bagaget? Ofc! Du ser så många pers slottet rymmer! Hoppa på tåget my friend
10 mar, 2014 19:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Salem: Yay ^^ Skrivet av yerAwizardThea: Oh god... Får jag plats i bagaget? Ofc! Du ser så många pers slottet rymmer! Hoppa på tåget my friend Take me with you as well? Please! Och vi måste fara före Tisdag så jag slipper friluftsdagen. Hej 10 mar, 2014 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen