GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
mican00 har typ alla 6:or i sverige nationella på samma dag? för alla gjorde ju det då.. :o (jag går i femman)
![]()
7 feb, 2013 16:48 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: mican00 har typ alla 6:or i sverige nationella på samma dag? för alla gjorde ju det då.. :o (jag går i femman) Yep, alla 6:or har på samma dag. Likadant med 3:or och 9:or ![]()
7 feb, 2013 16:53 |
|
Tonks_xD
Elev |
7 feb, 2013 17:53 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Tonks_xD: mican00 har typ alla 6:or i sverige nationella på samma dag? för alla gjorde ju det då.. :o (jag går i femman) Yep, alla 6:or har på samma dag. Likadant med 3:or och 9:or Jo, just sexor och nior hade svenska samma dag Btw, tyckte du skönlitterära texternas läsförståelse var lättare än faktatexten eller tvärt om? Jag tyckte faktatexterna var lättare c:
7 feb, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Jaaag skaaaaa sluta skriva så många a:n cx
Nämen, Clara i min klass hatar Yohio och jag ska göra en otrevlig (nej, inte otrevlig som elak ^.^) speciellt för henne 8D 7 feb, 2013 19:15 |
|
viktor
Elev |
JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!!
7 feb, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Grattis!! 7 feb, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: JAAAAAAA!!!!!!! VI ÄR DEN 3:e BÄSTA KLASSEN I VI I FEMMAN!!!!!, DET ÄR AWSOME!!!! NU BÄR DET AV MOT MALMÖ!!!!! OCH MÄSTER KAMPEN!! Någon mer som har kommit så här långt så jag kan träffa någon Mugglis som har kommit vidare som en av de 8!! Grattis!! GRATTIS!!!!!! 7 feb, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Såg på ett klipp med Yohio, där han träffade sina fans... det var lite roligt X)
Ja, då gick han ut och kramade några och skrev någon autograf osv, och typ fem sekunder senare sa hans vakt-sak "Nä, nu måste han gå inte så att han inte blir kall" HAHA (ok, det var säkert bara jag som tyckte att det var roligt, jag har lite udda humor xD) 7 feb, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Såg på ett klipp med Yohio, där han träffade sina fans... det var lite roligt X) Ja, då gick han ut och kramade några och skrev någon autograf osv, och typ fem sekunder senare sa hans vakt-sak "Nä, nu måste han gå inte så att han inte blir kall" HAHA (ok, det var säkert bara jag som tyckte att det var roligt, jag har lite udda humor xD) Vad heter det klippet? 7 feb, 2013 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen