Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tack Ida Ginny Lovegood du är också jätte bra vänn
22 aug, 2012 13:49 |
|
Lily Brown
Elev |
22 aug, 2012 15:04 |
|
Fang
Elev |
Myself Tack!
22 aug, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: jag vill ge en komplimang till alla mina vänner på mugglis som jag känner irl. AliceJaneCullen: du är en av mina aldra bästa vänner och jag tycker att de är väldigt synd att vi nästan aldrig träffas längre. Smurfan 2: du är en av mina bästa vänner och jag hoppas att du inte kommer byta skola. Cho Chang E:vi blev nyss vänner men de känns som att vi har känt varandra jätte länge,du är bäst! Estella: Vi har inte känt varandra så länge men de va väldigt kul att träffast idag,du är bäst! Trinity: du är min coola vampyr kusin! -Esti-: du är ju ganska ny här på mugglis men du är ändå en av dom bästa mugglisarna! linnlovegood: tack så jätte mycke för att du fick mig att hitta hit!!! STOR KRAM PÅ ER ALLIHOPA! KRAM PÅ DIG MED!! 22 aug, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: jag vill ge en komplimang till alla mina vänner på mugglis som jag känner irl. AliceJaneCullen: du är en av mina aldra bästa vänner och jag tycker att de är väldigt synd att vi nästan aldrig träffas längre. Smurfan 2: du är en av mina bästa vänner och jag hoppas att du inte kommer byta skola. Cho Chang E:vi blev nyss vänner men de känns som att vi har känt varandra jätte länge,du är bäst! Estella: Vi har inte känt varandra så länge men de va väldigt kul att träffast idag,du är bäst! Trinity: du är min coola vampyr kusin! -Esti-: du är ju ganska ny här på mugglis men du är ändå en av dom bästa mugglisarna! linnlovegood: tack så jätte mycke för att du fick mig att hitta hit!!! STOR KRAM PÅ ER ALLIHOPA! KRAM PÅ DIG MED!! japp ida du är värkligen bäst 22 aug, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ni citerar mej det är jobbigt -.-'japp ida du är värkligen bäst 22 aug, 2012 17:13 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ni citerar mej det är jobbigt -.-' japp ida du är värkligen bäst tack! jag hoppas att jag inte tråkade ut er
22 aug, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ni citerar mej det är jobbigt -.-' japp ida du är värkligen bäst "sorry" 22 aug, 2012 17:40 |
|
MissFniss
Elev |
22 aug, 2012 19:59 |
|
Filifjonkan
Elev |
Lemon: Du är också Awesome
evak forever. 23 aug, 2012 07:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen