Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
10 mar, 2014 16:00 |
|
Borttagen
|
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till
a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... 10 mar, 2014 16:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? Hej 10 mar, 2014 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? 10 mar, 2014 17:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja. Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? Oh.. Vad ska ni göra då då? Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag. Hej 10 mar, 2014 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja. Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? Oh.. Vad ska ni göra då då? Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag. 10 mar, 2014 17:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja. Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? Oh.. Vad ska ni göra då då? Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag. Följer du till södra Sverige där dom inte har någ J'vla snö att åka skidor i? Seriöst, bara för att jag bor här betyder det väl inte att jag är intresserad av att spendera en dag i slalombacken? Hej 10 mar, 2014 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Yes plsSkrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja. Skrivet av Borttagen: Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till a) att jag måste ljuga b) att jag kommer må dåligt hela dagen eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem tycker inte att något av dem är bra.... Vad rör det sig om? Oh.. Vad ska ni göra då då? Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag. Följer du till södra Sverige där dom inte har någ J'vla snö att åka skidor i? Seriöst, bara för att jag bor här betyder det väl inte att jag är intresserad av att spendera en dag i slalombacken? 10 mar, 2014 18:00 |
|
Borttagen
|
Luna Chang, sanna1324567: Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe
10 mar, 2014 18:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det. USHUSHSUH Du vill inte byta? Hej 10 mar, 2014 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen