Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1316 1317 1318 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Salem
Lärare

Avatar


Jinx, MTEL & hessactually, my dear roomies när ska vi flytta in?? Typ nu känner jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

10 mar, 2014 16:00

Borttagen

Avatar


Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

10 mar, 2014 16:15

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?

Hej

10 mar, 2014 17:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?
En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.

10 mar, 2014 17:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?
En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.

Oh.. Vad ska ni göra då då?

Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag.

Hej

10 mar, 2014 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?
En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.

Oh.. Vad ska ni göra då då?

Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag.
Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen.

10 mar, 2014 17:52

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?
En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.

Oh.. Vad ska ni göra då då?

Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag.
Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen.

Följer du till södra Sverige där dom inte har någ J'vla snö att åka skidor i?

Seriöst, bara för att jag bor här betyder det väl inte att jag är intresserad av att spendera en dag i slalombacken?

Hej

10 mar, 2014 17:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Har tre alternativ till vad som ska hända på torsdag, vilka leder till

a) att jag måste ljuga
b) att jag kommer må dåligt hela dagen
eller c) att jag kommer att bryta ihop när jag kommer hem


tycker inte att något av dem är bra....

Vad rör det sig om?
En friluftsdag... är egentligen så löjligt att jag blir så upprörd och inte vill gå, men ja.

Oh.. Vad ska ni göra då då?

Vi ska ha det nästa vecka och mina lärare verkar inte fatta att inte alla kan/vill åka slalom/längdskidor och ännu färre är taggade på att åka i pulkbacken en hel dag och DESSUTOM sluta senare än vanligt. Finns it på världskartan att jag stannar där en minut längre än en vanlig tisdag.
Ungefär samma, vi får välja på slalom, längdskidor, att åka pulka eller gå på en promenad och sitta och frysa resten av dagen.

Följer du till södra Sverige där dom inte har någ J'vla snö att åka skidor i?

Seriöst, bara för att jag bor här betyder det väl inte att jag är intresserad av att spendera en dag i slalombacken?
Yes pls

10 mar, 2014 18:00

Borttagen

Avatar


Luna Chang, sanna1324567: Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Tror aldrig jag varit på en idrottsdag som involverade snö eller snösport. Men sen är jag uppvuxen i Malmö också xD

10 mar, 2014 18:02

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang, : Min första tanke var vilken snö ska ni åka i? Vi har 10 grader och regn här i Stockholm. Har inte haft någon snö på iaf två veckor. Men sen kom jag på att ni bor där långt uppe Tror aldrig jag varit på en idrottsdag som involverade snö eller snösport. Men sen är jag uppvuxen i Malmö också xD

Alla våra friluftsdagar spenderar på Vallsberget. Enligt mina lärare var vi på Havsbadet i sjuan men det är det ingen som minns något alls om så jag är rätt säker på att det inte blev nå av det.
USHUSHSUH
Du vill inte byta?

Hej

10 mar, 2014 18:06

1 2 3 ... 1316 1317 1318 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.