GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LauraTree: Så lite så ^^Skrivet av JosefinFini: Åh tack så mycket! Inte med svensk text, men några förslag annars är: tubeplus.me - Välorganiserad och lätt att förstå, dock ganska mycket reklam *hrm hrm* btvguide.com - Lite krångligare att hitta rätt, men inte så mycket jobbig reklam o så dailymotion.com - sök på avsnittets namn i rutan så hittar du! Kan dock vara jobbigt att behöva kolla upp namnen hela tiden '-' Det är väl de jag använder mest, men det finns en hel del andra ^^ ![]()
6 feb, 2013 21:14 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Inte med svensk text, men några förslag annars är: tubeplus.me - Välorganiserad och lätt att förstå, dock ganska mycket reklam *hrm hrm* btvguide.com - Lite krångligare att hitta rätt, men inte så mycket jobbig reklam o så dailymotion.com - sök på avsnittets namn i rutan så hittar du! Kan dock vara jobbigt att behöva kolla upp namnen hela tiden '-' Det är väl de jag använder mest, men det finns en hel del andra ^^ Jag har aldrig sett Doctor Who med svensk text så för mig spelar det ingen roll XD ![]()
7 feb, 2013 15:54 |
|
LauraTree
Elev |
mican00: nej det är nog inga problem att kolla utan text xD
7 feb, 2013 16:03 |
|
mican00
Elev |
7 feb, 2013 16:04 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse 7 feb, 2013 16:06 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse Jag är bra på hörförståelse i skolan, men jag tycker att det är ganska svårt när det är på riktigt för då pratar de mycket snabbare! ![]()
7 feb, 2013 16:09 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av mican00: Ah xD I nian pratar de typ lika snabbt som på filmer..:/ Så det är ganska svårt Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse Jag är bra på hörförståelse i skolan, men jag tycker att det är ganska svårt när det är på riktigt för då pratar de mycket snabbare! 7 feb, 2013 16:11 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ah xD I nian pratar de typ lika snabbt som på filmer..:/ Så det är ganska svårt Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse Jag är bra på hörförståelse i skolan, men jag tycker att det är ganska svårt när det är på riktigt för då pratar de mycket snabbare! O: Jag går bara i 6:an än så länge... ![]()
7 feb, 2013 16:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av mican00:
Skrivet av LauraTree: Inte så bara! xDSkrivet av mican00: Skrivet av LauraTree: Ah xD I nian pratar de typ lika snabbt som på filmer..:/ Så det är ganska svårt Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse Jag är bra på hörförståelse i skolan, men jag tycker att det är ganska svårt när det är på riktigt för då pratar de mycket snabbare! O: Jag går bara i 6:an än så länge... Så du har också nationella nu? 7 feb, 2013 16:16 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Inte så bara! xDSkrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ah xD I nian pratar de typ lika snabbt som på filmer..:/ Så det är ganska svårt Skrivet av LauraTree: Skrivet av mican00: Ja, samma här xDFast själv tycker jag att det underlättar lite om man åtminstone har engelsk text Fast det är nog bra för mig att vänta mig utan, jag måste bli bättre på engelsk hörförståelse Jag är bra på hörförståelse i skolan, men jag tycker att det är ganska svårt när det är på riktigt för då pratar de mycket snabbare! O: Jag går bara i 6:an än så länge... Så du har också nationella nu? Ja det har jag... Vi hade det idag och i tisdags i svenska ![]()
7 feb, 2013 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen