Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Biblokollektiv? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi behöver det där. Verkligen. Alltså, ge miiig. Skrivet av Salem: Jinx Aa tack gör det. Säg till när du nappar så slänger jag in några galleoner på priset Nu vet jag! Vi skaffar ett hus med ett hemligt vardagsrum så kan ingen tvinga ut oss därifrån; Fan vad mysigt det där såg ut! *smider planer inför framtida husbygge* Komsi, komsi, vi kan alla bo tillsammans i ett hemligt litet bokhyllerum. 10 mar, 2014 01:40 |
|
Borttagen
|
^ I'd love to Har sådan sjuk tandläkarångest just nu. Jag skall liksom rycka ur en KROPPSDEL!?!? så känns det nu :3 *känner mig larvig* 10 mar, 2014 09:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ I'd love to Har sådan sjuk tandläkarångest just nu. Jag skall liksom rycka ur en KROPPSDEL!?!? så känns det nu :3 *känner mig larvig* Spara tanden så får du en slant av tandfen! 10 mar, 2014 09:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ I'd love to Har sådan sjuk tandläkarångest just nu. Jag skall liksom rycka ur en KROPPSDEL!?!? så känns det nu :3 *känner mig larvig* Spara tanden så får du en slant av tandfen! Jag dödade tandfen när jag var liten, och tog alla hennes pengar. :3 10 mar, 2014 09:29 |
|
PPP
Elev |
Jag är verkligen jätterädd för sjukdomar. När någon i familjen blir sjuk börjar jag typ gråta och skakar i hela kroppen. Nyss var min bror sjuk, då var jag ute i 3 1/2 timmar, sedan följde jag med min lillasyster på simskola bara för att komma bort från huset. Jag är jätteförsiktig när någon är sjuk och jag springer till ett annat rum när den sjuke kommer.
Problemet är också att jag är typ sjuk nu, vilket jag inte varit sen den 13/12 2010. Jag vill liksom inte bryta det, det är som om jag sviker mig själv. Jag vet att jag måste stå ut med att bli sjuk. Nu är jag rädd för att halka efter i skolan (fastän lärarna påstår att jag är en begåvad tjej). Jag ska prata med skolkuratorn och kanske en psykolog för att bli av med rädslan.
10 mar, 2014 09:39 |
|
Borttagen
|
Hu, jag känner mig så fjantig. Bröt ihop vid tandläkaren, gröt som ett spädbarn och kunde knappt snacka för att min röst var så skakig. Men smärtan blev liksom för intensiv. Nu sitter jag och är rädd för smärtan som skall komma, för den kommer komma. Snart..snart.snart.. 10 mar, 2014 12:13 |
|
Chaemy
Elev |
Sitter här och gråter så att jag skakar på grund av en enda liten grej.
Spoiler: Tryck här för att visa! Tyck att jag är fånig. Tyck det. Men säg för fan inget om det till mig i alla fall.
10 mar, 2014 15:12 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Chaemy: Sitter här och gråter så att jag skakar på grund av en enda liten grej. Spoiler: Tryck här för att visa! Tyck att jag är fånig. Tyck det. Men säg för fan inget om det till mig i alla fall. Jag tycker inte du är fånig. Jag hade också blivit förbannad, arg och ledsen i din situation! Tycker inte att din lärare verkar vara speciellt bra! Du får inte låta detta påverka att du skriver, fortsätt med det! För du vet att du är bra! ![]()
10 mar, 2014 15:17 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Chaemy: Sitter här och gråter så att jag skakar på grund av en enda liten grej. Spoiler: Tryck här för att visa! Tyck att jag är fånig. Tyck det. Men säg för fan inget om det till mig i alla fall. Åh känner igen det där. Spoiler: Tryck här för att visa!
10 mar, 2014 15:17 |
|
Hermione. Granger
Elev |
10 mar, 2014 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen