GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
5 feb, 2013 18:59 |
|
Zmaragd
Elev |
Jaha ![]()
5 feb, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå 5 feb, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå Jag har lite svårt för David, men Yohio är bra=) 5 feb, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vadådå? o.oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå Jag har lite svårt för David, men Yohio är bra=) Men förra året var han inte direkt min favorit X) 5 feb, 2013 19:15 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Jaha Jag vet inte XD Jag tar väl en Grythenpuff logga ![]()
5 feb, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? o.oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå Jag har lite svårt för David, men Yohio är bra=) Men förra året var han inte direkt min favorit X) Jag vet inte, han är säkert bra, men hans låtar är så enformiga bara... Hörde ingen skillnad på i år och förra året x) 5 feb, 2013 19:16 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Zmaragd: Jaha Jag vet inte XD Jag tar väl en Grythenpuff logga Haha, good x3 ![]()
5 feb, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, ok Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadådå? o.oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå Jag har lite svårt för David, men Yohio är bra=) Men förra året var han inte direkt min favorit X) Jag vet inte, han är säkert bra, men hans låtar är så enformiga bara... Hörde ingen skillnad på i år och förra året x) 5 feb, 2013 19:18 |
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska gå på genrepet till Eurovision! Vi tyckte om man skulle köpa till ICKE genrepet så skulle det kost nåt med 2000 kronor! Hoppas Yohio kommer till Eurovision skulle vara skoj om man kunde få några autografer... Men skulle typ vara omöjligt. Eller vem vet? Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Och spc eftersom att både David och Yohio var mina favoriter hih :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja ♥ Fast vi fick inte biljetter på parkett, som vi ville, och måste sitta ganska långt bort :c Skrivet av Borttagen: Andrea love sin nya idé 8D Jag ska skriva 'YOHIO' i pannan när jag går på finalen, hih! Ska du gå på finalen? Okej, men kul ändå 5 feb, 2013 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen